Vakantieliefde bellen?

Hee, ik zou graag advies van jullie willen over iets.
Ik heb namelijk in mijn vakantie in Frankrijk een Franse jongen ontmoet, hij werkte op de camping waar ik zat. We hadden een beetje met elkaar geflirt en hij vroeg m’n naam en leeftijd, en zei dat ik een lekker ding was. :slightly_smiling_face: Ik vond hem ook erg leuk. Ik wilde hem op mijn laatste dag daar opzoeken en zijn nummer vragen, maar toen was hij er niet. Dat was deze week woensdag. Ik wilde eigenlijk wel contact houden nu ik weer thuis ben.
De enige mogelijkheid om hem te kunnen bereiken is om de camping op te bellen en naar hem te vragen (of hij me terug kan bellen ofzo).
Vinden jullie dat een goed idee of is het raar en moet ik hem maar vergeten?

Ik vind wel dat je lef hebt als je dat doet! Ik denk dat je het beter wel kan doen, anders zul je je nog lang afvragen wat als… Beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan dan van dingen die je niet hebt gedaan toch :stuck_out_tongue:

Proberen kan geen kwaad lijkt me.
Timing zal een goede zijn zodat je hem daadwerkelijk aan de lijn krijgt.

Maar, wat wil je ermee bereiken verder?
Na de zomer ieder weer zijn/haar ding en zelfs msn is dan afgezaagd.

maar wat zou je er mee willen bereiken? dan bel je, en dan?

ik zou het maar gewoon vergeten.

Tja ik weet eigenlijk niet echt wat ik ermee wil bereiken. Ik heb zulke situaties wel vaker gehad maar dan deed ik niets, waarna ik er later wel spijt van had. Ik wil nu eindelijk mijn lef tonen.
Ik heb niets van hem gevonden op facebook ofzo, ik weet nl alleen z’n voornaam.

Je kan het doen, maar je zal er toch niks mee bereiken. Het is niet voor niks een VAKANTIEliefde, alhoewel, er was niks tussen jullie.
Hij vond je gewoon een lekker ding, that’s it. En om dan nou gelijk hem te bellen etc etc, beetje wanhopig, vind je niet?

Jaa oké, ik zie hem uiteindelijk toch nooit meer. Maar die camping was heel leuk en goedkoop, dus miss kan ik er volgend jaar weer heen gaan, misschien zie ik hem dan weer!. Dat is beter hè?

Ik snap precies hoe je je voelt. alleen ik heb geen enkele manier om mijn duitse vakantieliefde te bereiken. Dus in dat geval komt het niet overeen. Ik zou doen waar ik mezelf prettig bij voel. sorry hier kan je dus niet zoveel mee

Ik vind het nogal wanhopig als ik eerlijk ben.

Mja ik voel me gewoon zo’n sukkel als ik niets doe. Ik dacht eerst, ik probeer het gewoon, maar door jullie reacties twijfel ik…

Waarom? Je kan echt behoorlijk verliefd worden hoor! En als ze het wil proberen, moet ze dat gewoon doen. Nee heb je, ja kun je krijgen. En als hij niet wil, so what? Ze ziet hem toch nooit meer.

'‘We hadden een beetje met elkaar geflirt en hij vroeg m’n naam en leeftijd, en zei dat ik een lekker ding was. :slightly_smiling_face: Ik vond hem ook erg leuk. ‘’
Ik vind het nogal wanhopig dat je een vakantie “liefde” zo wil ik het nog niet eens noemen hier, gaat opbellen omdat ie je een beetje hebt lopen flirten en dat hij je een lekkerding vindt :’)

Niet aan beginnen
Forget him, gooi zijn nummer in de prullebak en move on

bam. dat.

Straks bel/sms je hem en dan zegt 'ie:
‘’ Uhh sorry wie?.. ‘’