Vakantieland: Mexico

Heey ik dacht, misschien zijn er een paar van jullie wel eens geweest of zijn zelf Mexicaans enzo. En waar zijn jullie dan geweest?
ik kom er namelijk elk jaar en ben zelf ook Mexicaans.
Ben gewoon even benieuwd. :grinning:

haaa, i love mexico. ik kom er elke zomer, heb er familie wonen en ben zelf half mexicaans. Zo geweldig daar. :grinning:

Ik ga er in februari heen. :relieved:

Waarheen… welke stad?:slightly_smiling_face:

Playa del Carmen

Heb afgelopen zomer een rondreis gemaakt door Mexico, was echt super leuk! Lekker eten ook, alleen een beetje irritant dat sommige mexicanen zo hitsig zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

Chillll, het is daar echt zoo superheeet:P

Lijkt me wel leuk om heen te gaan :3
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de cultuur.

Ik wil er ook graag heen, en dan het liefst een rondreis! Eigenlijk zou ik wel een keer vanuit Canada helemaal tot het onderste puntje van Chili willen reizen, maar daar heb ik het geld niet voor :stuck_out_tongue:

Oehh ik wil naar mexico :slightly_smiling_face:
We gaan misschien met iemand huis ruilen voor 2 weken ergens langs mexico (in amerika) en dan duurt het maar een half uur totdat we in mexico zijn! :open_mouth:

Ik wil er ook zoó graag een keer heen! Mijn tante komt uit mexico en als ik foto’s zie waauw;p! Lijkt me echt geweldig daar en lekker warm natuurlijk!

Ik ben er verwekt xD
Ik wil er graag heen, het lijkt mij zoziezo een mooi land. Alleen dan niet naar Cancun ofzo, maar naar tempels van de Azteken.

Ik ben niet mexicaans fzo maar kzou er zooo graag naartoe gaan!!
alléén is het zo duur :s
maar ooit ga ik er naartoe zeker weten! :grinning:
tis zo’n mooi land!

Ik ben er vorig jaar geweest
aah dat was echt een wereldvakantie

Hallooo!

Ik heb even een vraagje. Met kerst ga ik m’n zus opzoeken in Mexico :slightly_smiling_face: Ik vlieg naar Cancun en het is dan de bedoeling dat we een beetje gaan rondtrekken in Yucatan voor twee weken.
We hebben al het idee om sowieso naar playa del carmen, tulum en chitzen itza te gaan. Heeft iemand nog tips voor dingen die we moeten doen of plaatsten die we echt moeten bezoeken? :grinning:
Alvast bedankt!

xxx

Ehm Coba is ook heel gaaf!
Dan ga je naar een tempel, naar een cenotte, de jungle in aapjes zoeken en nog wat. Echt heel leuk
en met de dolfijnen zwemmen is ook leuk, of een quattour!

no thanks :slightly_smiling_face:

Ik ben er twee jaar geleden geweest. Het was echt zooo mooi

Mexico is echt zooo mooi. Superheldere zee, prachtig weer…
Ik heb de World Of Maya-tour gedaan, waarbij je door Mexico, Guatamala & Belize trok, langs de monumenten van de Maya’s. In het regenwoud geweest en alles, apen die over je hoofd sprongen… Echt, wat een ervaring.
Daarna nog 10dagen strandvakantie in Playa Del Carmen, Cozumel bezocht enzo.
Superluxe, maar toch is daar zó ontzettend veel armoede. Echt verschrikkelijk eigenlijk.
Mooiste vakantie die ik ooit gehad heb!