Vakantieee, <33 en nu?

helloo, <33
ik heb een hele lieve vriendin, ze is heel speciaal voor me en we hebbben samen heel veel meegemaakt,
maar we zitten niet meer bij elkaar in de klas, :frowning_face:
In de vakantie komt ze waarschijnlijk de halve week bij mij slapen.
Ik wil graag wat speciaals met haar gaan doen, maar heb geen enkele inspiratie,
Hebben jullie misschien een idee?
ik ben niet echt stinkend rijk ofzo, xd

alvast bedankttt, <33

xxxxx’

nou rekening houdend met het weer; shoppen, fotoshootjes houden, kleren maken of iets anders creatiefs gaan doen, film maken haha, dagje dierentuin ofzo, films kijken, etcetc. niet echt bijzonder maar allemaal leuk genoeg om te onthouden toch? uitgaan natuurlijk ook.

Ehm, ik heb echt totaal geen inspi nu, maar je kunt een filmmarathon houden thuis, gezellig een paar films achter elkaar kijken met wat popcorn :slightly_smiling_face:

haha jaa dankjewell. <33
maar dat doen we al heel vaak :blush:
toch heeeel erg bedankt voor ideeen. xd
ik ben in de zomer naar zee geweest n paar dagen, met haar, en ik woon in limboland dus is best ver xd maar nu is t daar n beetje koud voor.
nog iemannddd?

ehm. een dagje shoppen, een dagje pretpark, en heel veel foto’s maken, films kijken, beautydingetjes enz.

Ik vind het gewoon heerlijk om eerst helemaal op te maken en haar te doen en muziek te luisteren, en dan na een paar uur kapot op bed gaan liggen en uren lang kletsen en chocola eten.

Dit zou ik zeker doen! Lekker de hele dag de gordijnen dicht houden en films kijken met wat lekkers erbij. Verder kun je allerlei bordspelletjes doen of andere spelletjes, eventueel wat andere vrienden uitnodigen. De hele klerenkast leegplunderen en van alles en nog wat aandoen en daarvan foto’s maken. Wat lekkers koken. Uitgaan in de stad. Samen wat creatiefs maken.

lekker de stad in, gezellig bijkletsen, naar de bioscoop, gezellig wat eten, hightea’en, films kijken, beautymiddagje, foto’s maken, een taart bakken, elkaar opmaken, van die vriendinnen testen doen, in elkaars agenda schrijven enz. enz. Veel plezier iig! :slightly_smiling_face:

uppp<33

Beetje duur, maar in het weekend naar Walibi World, er is nu Halloween :smiling_face_with_three_hearts:

uppp <333

uppp <333

haar verassen met iets speciaals ofzo. ik weet niet wat je in gedachte had, maar inderdaad een pretpark of iets (: