Vakantiecrush verlaten

Hi ik ben momenteel in Kroatië en heb 2 dagen geleden een kri knappe jongen gezien aan het zwembad en sindsdien heb ik het gevoel dat hij naar mij kijkt, want ik kijk ook zeer vaak naar hem en deze avond zagen we elkaar bij een ‘optreden’ en als ik hem paseerde maakten we echt oogcontact :relaxed: Maar morgenochtend om 8u vertrek ik terug naar huis :sob: maar ik ken zijn naam niet, dus mss zie ik heb wel nog aan het ontbijt (als hij al wakker is om 7u) maar die kans lijkt mij wel klein :confused: dus nu vroeg ik mij af wat ik het beste zou doen? Zijn naam vragen aan de receptie (als ze die wel mogen gecen) of is dat raar? Help me aub :cold_sweat::cold_sweat:

Is het een Nederlandse jongen? Dan zou je kunnen proberen te achterhalen wie hij is, al zou ik er niet te veel moeite voor doen. Met een buitenlandse jongen zou ik de gok niet wagen, ik spreek uit ervaring dat dit meestal geen succes is, helaas haha. Je moet je wel afvragen of je echt moeite hiervoor wil doen, er zijn nog genoeg andere leuke jongens! :slightly_smiling_face:

Nee hij is een buitenlander :confused: maar je hebt gelijk de kans dat het nog iets zou worden is zeer klein, maar ja er zijn nog genoeg andere jongens :relaxed: Bedankt om te antwoorden xx

Met een buitenlander kan wel een succes worden als ‘‘jullie’’ het allebei willen en er voor gaan, Ik ben er met 1 getrouwd :wink: lol Maar de kans is inderdaad klein.

Wel altijd leuk als je iemand ‘‘op vakantie’’ ziet die je leuk vind, maar helaas… Wie weet vind je iemand in Nederland! Zoals jezelf al zegt er zijn genoeg andere jongens :slightly_smiling_face: