Vakantieboeken!

Hoi, ik ga binnen een paar dagen op vakantie maar heb nog boeken nodig!
ik zoek boeken die gemakkelijk lezen voor een 16 jarige, mag zeker in het engels zijn ! hebben jullie aanraders ? :slightly_smiling_face:)

hou je van thrillers?

elly griffiths - dodencirkel
elly griffiths - offersteen
elly griffiths - springvloed

beste boeken ever

jup dankje ! het enige waar ik niet van hou zijn de twilightboeken en harrypotterboeken :confused:

De schaduwloper :slightly_smiling_face:

Boeken van Jill Mansell zijn erg leuk!

Upje.

^^

het einde van de stilte van charlotte link is btw ook een geweldig boek 1 van de beste boeken eveer

nog nooit van gehoord maar hij is nog beschikbaar in de bib, yaaay ! dankje :slightly_smiling_face:

‘een schitterend gebrek’ is echt een prachtig boek

Probeer iets van de schrijfster Helen Vreeswijk, vind ik altijd heel leuk om te lezen :3

hij is wel best wel dik maar nergens saai!

ik heb ooit al een boek van haar gelezen ik denk chatroom maar haar woordenschat lag me echt niet, misschien lees ik wel nog eens een ander boek van haar

Hmm,
wat vind je van waargebeurde verhalen lezen ?
boeken zoals een kikker in mijn buik
en je bent een verschrikkelijk kind ?
Misschien is dat wat ?

The hobbit!!!

Als je ze nog niet gelezen hebt, de ‘4 vriendinnen, 1 spijkerbroek’ serie! Leest heerlijk weg op vakantie.

De pretty little liars serie van Sara Shepard!

Ik heb boeken van Nicholas Sparks besteld! :")

-Ontdekt
-Beroemd
-Showtime

Dit zijn drie boeken die elkaar opvolgen en die gaan over een meisje dat model wil worden! Ik vond het erg leuk en heb ze alle 3 op vakantie gelezen.

Ook vind ik de boeken van Suzanne Vermeer erg leuk.
Aanraders daarvan zijn De Suite, Noorderlicht, Apres-Ski, All-inclusive, Bella Italia… Eigenlijk vind ik ze allemaal leuk haha!