Vakantiebestemming, help!

Haaai,
Ik en mijn vriend willen op vakantie gaan (moeten het nu nog boeken helaas, had een tijdje geen werk dus wist niet of ik kon boeken want was bang dat ik het uiteindelijk niet zou kunnen betalen, maar heb nu al wel weer een tijd een baan), maar we weten niet zo goed waar. We willen graag naar spanje of griekenland, maar welke steden etc is voor ons echt een vraagteken. Vorig jaar zijn we met z’n twee naar salou gegaan, wat goed beviel maar niet om daar nou nog een keer heen te gaan. We hebben toen ook barcelona bezocht met de bus, maar helaas hebben we niet veel kunnen zien van barcelona zelf. We zouden dus graag in of in de buurt van barcelona op vakantie willen gaan (max 20/30 minuten met de bus), maar wel een leuk plaatsje met strand etc zoals bijvoorbeeld salou. Andere suggesties verder weg van barcelona of uberhaupt ergens in Spanje mogen ook, als er maar genoeg te doen is en waar we zon zee strand en stad kunnen combineren (ivm mijn vriend die zich binnen 0.2 seconden verveelt). Zelf ben ik nog nooit in griekenland geweest maar hoor van vriendinnen dat het er erg leuk is, maar vraag mezelf af of er genoeg te doen is voor mij en m’n vriend want hele dagen op het stand liggen word hij niet gelukkig van helaas. Qua budget maakt het niet super veel uit als het maar niet te gek is :hugs:

Dit kan ook in het vakantie 2017 topic. Barcelona zelf heeft ook een strand dus je zou in principe goed in Barcelona kunnen zitten. Lissabon vond ik ook echt een aanrader. Veel te doen buiten de stad om.

Ik zou zelf voor Griekenland gaan, want ik vind de stranden en natuur daar veel beter en mooier vaak. Rhodos is een erg leuke bestemming! Rhodosstad is heel mooi en je hebt ook veel om te doen daar. Lindos is echt een aanrader en dan naar de Acropolis. Anders zou ik Kreta ook wel aanraden. Het ligt hierbij wel aan waar je heen gaat, want Kreta is best groot. Vooral de stad Chania is erg mooi!

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vakantie-2017-415657.225.html

Mag inderdaad in dit topic, slotje!