Vakantiebaantje buitenland

Ik weet niet of het hier thuishoort;), maargoed

Ik wil het liefst deze zomer voor een week of 3 vakantiewerk doen in het buitenland. Alleen ben ik dan nog 17 en wat ik tot nu toe aan baantjes heb gevonden moet je 18+ voor zijn. Nou was mij vraag dus of iemand ervaring heeft met werken in het buitenland & miss tips heeft?

xx

hihi, dat zou ik ook wel willen weten!
het lijkt me ook heel leuk om in het buitenland te werken in de zomervakantie maar ik heb het zelfde probleem als jou.
ik ben ook 17 en ik kan ook alleen maar baantjes vinden voor 18 jaar en ouder.
ik ben wel benieuwd of andere hier inderdaad ervaring mee hebben en in welk land ze zijn geweest en wat voor werk ze gedaan hebben.
een soort van upje dus :pensive:

ik hoorde laatst een verhaal van iemand die in de zomer achter de bar gewerkt had in spanje, dat lijkt me wel chill, want overdag ben je vrij en kan je gewoon naar t strand enzo, en lekker bruin worden, en savonds sta je achter de bar, gezellig, je viert eigenlijk gewoon vakantie terwijl je geld verdient!

Ook 18+ lijkt me…

druiven plukken in Frankrijk :metal:

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kun je in frankrijk (of een ander land) op zo’n camping werken? Bij het animatieteam ofzo?
Of moet je daar ook 18+ voor zijn?

Anitmatie teams vragen ze ook mensen van 18+ :wink: helaas

Druiven plukken in frankrijk?:stuck_out_tongue: ervaring mee?

Als nanny?
Verder denk ik ook dat je over het algemeen wel 18+ moet zijn ja… Best jammer eigenlijk :stuck_out_tongue:

Een vriendin van mij gaat deze zomervakantie 8 weken naar Griekenland om daar achter de bar te staan enzo. Overdag is ze dan vrij en ze wordt echt vet veel betaald. En zij is ook nog maar 16! Ze vroegen eigenlijk wel mensen die ouder zijn dan 18, maar als je gewoon bij een paar plekken probeert is er best een kans dat ze je toch nemen! Succes!

Ik heb als au pair in het buitenland gewerkt, dat kan vaak wel als je 17 bent. Als je dat zou willen kan je een profiel maken op aupair-world.nl en daar kan je ook families zoeken (:
Verder denk ik inderdaad dat het meeste toch 18+ is…

lijkt me super! maar dat zou ik wel doen als ik ouder was, nog een paar jaartjes wachten dus.

Zoiets wil ik misschien ook gaan doen, ik ben wel 18 gelukkig :slightly_smiling_face: Maar ik weet nog niet zo goed wat, dus als iemand ideeen of sites heeft… wil ik ze ook wel graag weten! :slightly_smiling_face:

Ik zou voor onder de 18 gewoon goed rondzoeken en misschien inderdaad gewoon wat proberen. Of in landen iets dichterbij, Belgie bv proberen.

^ Dan zou je eens op www.travelactive.nl kunnen kijken, die hebben heel veel mogelijkheden dus je kan je daar in ieder geval een beetje orienteren (:

Ik ga dit topic maar uppen. :'D

up!

ook maar even een upje!

up?:grinning: