Deze week ben ik met mn vriendinnen naar een jongerencamping geweest, daar hadden we veel en leuke buren (jongens). De derde avond was ik eerst met een andere buurjongen geweest (was niet echt de bedoeling) en daarna met een andere. Was erg gezellig en de laatste buurjongen bleef bij mij in de tent slapen. De volgende avond ging ie voor mn neus met een ander meisje, tja dacht ik dan ga ik ook maar weer lekker los, en was ik met iemand anders geweest. Maar eenmaal terug bij de tent gingen we met zn alle weer ffies buiten zitten en trok ie weer naar me toe, uiteindelijk ben ik met hem in ‘bed’ beland (het was een lege tent ;p).
In 17 jaar heb ik nog maar 1 jongen echt leuk gevonden (mn ex). Het was de bedoeling dat ik niemand leuk ging vinden op vakantie. En al helemaal niet aan de andere kant van Nederland… Helaas is dit toch gebeurd. Ook al weet ik dat het meer een one night stand was kan ik m niet uit mn hoofd zetten. We hebben afgesproken om met zn alle te keer gaan stappen bij hun. Maar weet echt niet wat ik met mn gevoel moet omdat hij ook nog maar een maand single was. Hem dan ‘inpakken’ of gewoon als vrienden houden. Of is het beter als ik helemaal niet meer heen zou gaan?
Wat moet ik doenn?