Vakantie

Deze week ben ik met mn vriendinnen naar een jongerencamping geweest, daar hadden we veel en leuke buren (jongens). De derde avond was ik eerst met een andere buurjongen geweest (was niet echt de bedoeling) en daarna met een andere. Was erg gezellig en de laatste buurjongen bleef bij mij in de tent slapen. De volgende avond ging ie voor mn neus met een ander meisje, tja dacht ik dan ga ik ook maar weer lekker los, en was ik met iemand anders geweest. Maar eenmaal terug bij de tent gingen we met zn alle weer ffies buiten zitten en trok ie weer naar me toe, uiteindelijk ben ik met hem in ‘bed’ beland (het was een lege tent ;p).

In 17 jaar heb ik nog maar 1 jongen echt leuk gevonden (mn ex). Het was de bedoeling dat ik niemand leuk ging vinden op vakantie. En al helemaal niet aan de andere kant van Nederland… Helaas is dit toch gebeurd. Ook al weet ik dat het meer een one night stand was kan ik m niet uit mn hoofd zetten. We hebben afgesproken om met zn alle te keer gaan stappen bij hun. Maar weet echt niet wat ik met mn gevoel moet omdat hij ook nog maar een maand single was. Hem dan ‘inpakken’ of gewoon als vrienden houden. Of is het beter als ik helemaal niet meer heen zou gaan?

Wat moet ik doenn?:frowning_face:

Hoe leuk vind je hem en hoe ver weg woont hij?
Als je hem echt leuk vindt, waarom zou je er dan niet voor gaan?

Vrienden met iemand worden die je leuk vindt?
Niet doen. Doet je alleen maar meer pijn. Gewoon laten gaan en vergeten.

‘‘Vakantieliefde’’, meer niet. Ik zou er niet aan beginnen

Hij woont 2 uur met de trein hier vandaan, maar hij laat wel merken dat hij het erg gezellig vond maar niet dat hij me echt leuk leuk vind… Ik kan echt niet tegen dit gevoel… ik haat verliefd zijn :frowning_face: Ik vind m echt leuk, zoals ik al zei heb ik maar 1x een jongen echt leuk gevonden alleen dat was gelukkig gelijk wederzijds. Er waren twee jongens een hele knappe en een mindere die mij wel zagen staan, toch ben ik gevallen voor de mindere, en als dat zo is weet ik zeker dat het helemaal goed zit… bij mij in ieder geval

one night stands :crazy_face:

ik ben ook niet echt van de one night stands,

maar wacht n poosje, en als t dan nog zo dringt, en je vind m nog steeds echt leuk, kun je t n poging wagen toch?

Ik normaal ook niet, dit was ook de eerste keer… daarom kan ik er niet echt goed mee omgaan om dan heel droog weer verder te gaan

ja dat snap ik, je kunt t proberen, maar wel gewoon voorzichtig doen denk ik…

Je kunt ook doordraven. Prima dat jij het nooit zal doen, maar om nou in elk topic dit soort dingen te gaan vermelden hoeft ook weer niet. Zeker als je verder niks zinvols te melden hebt.

Alleen nog een probleem, tis nogal moeilijk een jongen voor je te winnen over een telefoon,…

haha ja i know that for sure:P

maar spreek anders gewoon af, en als hij over de telefoon al niet geïnteresseerd is, denk ik dat t niet echt wederzijds is…

Niet geschoten is altijd mis. Maar bij twijfels niet doen. Oh, lekker tegenstrijdig dit. Je kan best een keer afspreken kijken hoe het loopt en dan verder zien…