Vakantie...?

haha zo oud :laughing:

Waarom ik zin heb in de vakantie??
Woensdag vertrek ik richting Dour festival (België) voor daar vet te feesten tot zondag, dan terug weekje thuis en dan weer richting Turkije- Gümbed, Bodrum samen met m’n vriendinnen, lekker op vakantie in all-inclusive ( lekker goedkoop daar, dus denk niet dat’k zo’n verwaand nest ben fzo) dus overdag lekker chille aan’t zwembad met cocktail id hand en 's avonds gewoon de leuke tenten afgaan om feesjes te bouwen :dancer:
… En nog zo veel meeeeeer …
I <3 ZOMER :grinning:

x Diede

Oeh ja ik ben al 2 weken lekker aan het niksen :slightly_smiling_face:
Ben blij dat het vakantie is, had het echt helemaal gehad met school. Dit jaar was er zoveel gezeik, werd weinig rekening gehouden met de leerlingen enzo. Rare veranderingen waarmee ze naar een maand mee stopten omdat het niet bleek te werken, wat iedereen al had voorspeld. Ja, ik ben blij dat daar even lekker weg ben :slightly_smiling_face:. Ookal heb ik het hele jaar niks gedaan, ik ben blij dat ik nu nog minder kan doen :slightly_smiling_face:. En ik heb wel zin in uitgaan en gewoon gezellige dingen met vriendinnen doen. School volgend jaar wordt ook kut omdat ik dan in 6vwo zit en het grootste gedeelte van de leuke mensen van school is enzo… maargoed… ik overleef het vast wel, heb leuke klasgenoten dus :stuck_out_tongue:

hOe kan je nOuw van sgOol hOuden!!!

I just lOve the summer
lekkr naar LONDEN!!!occasion18

Ik ben het helemaal met je eens hoor Laura!
Pfff…vakantie. 1 weekje vind ik best. 2 net aan. Maar na 3 weken vakantie word ik chaggerijnig, lui, hangerig, en verveel ik me DOOD. Dit jaar gaat iedereen op vakantie als ik juist thuis ben! Het is kutweer! En ik heb gewoon helemaal niks te doen. Daarom heb ik drie doelen bedacht: hardlopen, gitaar spelen en pianospelen.
Vakantie is zoooo NIET-GEZELLIG. Opgescheept zitten met je familie en je vrienden missen…:frowning_face:. De hele dag hangen… bleeeeegh. Kan niet wachten tot de school weer begint. De regelmaat d’r in!

Eindelijk eimand met me eens!:stuck_out_tongue:
Ik vind Griekenland gewldig om heen te gaan hoor maar ik zal mijn vrienden en die ene jongen zoo missen! :’(

Ik ben het ook met je eens LauraxxD!
Nu héb ik vakantie en kan ik lekker nix doen en nu is nix doen saai! Er zijn wel wat dingen die ik kan gaan doen, maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen! En mijn beste vriendin is nu al op vakantie, terwijl ik nog anderhalve week moet wachten! Echt stom! En zeker met dit weer! Shoppen, sporten of hardlopen in de regen? Nee dankje… :pensive: Oh ja, jij zal mss die ene jongen missen, ik zie hem nooit meer! :cry: Hij is verhuis en na de vakantie gaat ie naar een school daar… :frowning_face:

ik ben het er dus ook mee eens!
School = lekker gesellig enzo :slightly_smiling_face:
vakanc = leuk voor paar weken en dan ga je je vervelen :sleeping:
gelukkig heb ik nu vakanc baan dan is dat wat minder matoch :wink:
xxx <3

het begin van de vakantie vind ik leuk, maar daarna ga ik me heel erg vervelen en wil ik heel graag weer naar school toe :slightly_smiling_face: alleen ik ga nu naar een nieuwe school want ben net geslaagd… ik ga mn oude school denk wel missen… het was daar zó gezellig :stuck_out_tongue:

I love vakantie… voor 3 weken ofzo xD daarna wil ik niet meer. ik vind school ook gezellie, met m’n vrienden enzo! en 'k heb dus ook dat ik DIE jongen ook de hele vakantie niet zie =( nja. ik zie 'm af en toe, want we zijn wel bijna vrienden xD (met feestjes, enzo, ik MOET 'm zien!) en m’n vrienden missen =( kga niet op vkantie vanwege verhuizing (1 straat verder, dus geen probleem met voor altijd vrienden/jongen niet meer zien) dus ben ik zo alleen =(

Ik hou superveel van de zomer!!
gwn lekker lang uitslapen, leuke uitstapjes doen, enz…

old