Vakantie!

het is vakantie!! 2 weken lang <3
wat gaan jullie allemaal doen?

slapen & eten… grotendeels :slightly_smiling_face:

dat ja … haha + logeren bij beste vriendin, huiswerk maken >.<, en naar een hotel gaan met famillie zonder te weten wat we daar gaan doen. Waarschijnlijk hetzelfde als thuis :’)

Afspreken met vriendinnen ,
Uitrusten 7 genieten van feestdagen met familie x

radio luisteren!!

werken, afspreken met vriendinnen , verjaardag vieren , slapen, etennnnnn :slightly_smiling_face: girlscene & fb

Naar m’n opa en oma, naar Sherlock Holmes, uitgaan en leren voor m’n toetsweek.

Mijn hele vakantie staat volgeplant; kerst vieren met familie, naar New Year’s Eve, oud&nieuw vieren met familie en wat vrienden, 2x shoppen, uitgaan, uitslapen, koken, taarten bakken, met vriendinnen afspreken, gitaar spelen, tennissen, etc etc etc.

ik heb geen vakantie

Werken.

slapen, eten, leren, leren, leren, leren, leren, leren, vuurwerk kijken, leren, leren, leren, leren, bios emt vriendinnen, leren, leren, leren

tussendoor nog tv enzo, dit is vooral globaal. Heb na de vakantie pww :frowning_face:

Nou, ik heb nog geen vakantie hoor. Ik werk me op dit moment uit de naad - heb nog 3 essays te schrijven. Bah. Overmorgen vertrek ik overigens naar Denemarken waar ik 16 dagen blijf en daarna heb ik de hele maand januari vrij van de universiteit als ik geen herkansingen heb en ga ik extra rijlessen volgen en mijn theorie-examen voor mijn rijbewijs doen.

Basisactiviteit : zo weinig mogelijk aan school denken !

Mijn basisactiviteit: slapen, slapen, slapen, eten en slapen.

etennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

feesten!

Eten(!), slapen, werken, afspreken, logeren. En eten en slapen.

LEZEN.

Dit soort topic’s zijn volgens mij zo naar om te zien als je géén vakantie hebt!

Gelukkig heb ik wel vakantie. :grinning:
Wat ik ga doen: slapen, slapen, eten, huiswerk maken, afspreken met vriendinnen, uit eten, een inspiratieboekje maken, slapen, uitgaan, concert, films kijken, gs’en en slapen.