Vakantie!

Waar zijn jullie afgelopen zomer op vakantie geweest of, als jullie het al weten, gaan jullie komende zomer heen op vakantie? En met wie? Vriendinnen, ouders etc.

Ik ben afgelopen zomer 2 weken naar Zwitserland geweest met me ouders. boring ;$
En nog een week met me vriendje mee naar Texel ^^

Volgend jaar gaan met het gezin misschien niet omdat we binnenkort gaan verhuizen. of anders gewoon ergens in Nederland…

Maar ik wil wel heel graag met een vriendin naar Afrika ofseu arme kindjes helpen, lijkt me echt geweldig <3 alleen kweet niet zo goed met welke organisatie…

Haha okee klinkt wel leuk! En wat super zeg, dat je naar Afrika wilt! Echt goed, ik zou zeker blijven zoeken naar een manier om naar te komen hihi. Hou me op de hoogte! Ik wil zelf heel graag met vriendinnen op vakantie volgend jaar, maar ik denk niet dat dat erin zit…

Afgelopen zomer naar Blanes en Barcelona. Volgende zomer naar Renesse, Zweden en een warm land met m’n familie.

Vorig jaar ben ik in de carnavalsvakantie met m’n familie naar Lanzarote geweest, in mei met m’n vriend naar Parijs, en in juli met m’n vriend naar Porto (Portugal) en met m’n familie+vriend naar Frankrijk. <3

Volgend jaar ga ik in januari met vriendinnen naar Rome, nog ergens met m’n vriend naar Parijs, met m’n moeder naar Madrid en de zomervakantie weet ik nog niet! (Plan is Azië <3)

Ik weet niet hoe ik het altijd voor elkaar krijg… :’)

Ik ga in Mei waarschijnlijk een weekje naar Jordanië .

Afgelopen zomer ben ik naar Marmaris (Turkije) geweest, het jaar daarvoor ook al!

Volgend jaar ga wil ik daar met vriendinnen heen :slightly_smiling_face:

Ik ben naar Griekenland geweest, dat was echt vett!
@Moonstone Wij gaan volgend jaar misschien ook naar Jordanië:)