Vakantie😁

Ey, Ik ga dus met de auto op vakantie ( Spanje yeeeaah​:joy::tada:) Maarre ik moet dan wel zo’n 18 uur in de auto zitten en ik wil dus ies bedenken om te doen en dan niet zo’n cliche dingen als :
-lezen
-slapen
-eten
-een nintendo ofzo meenemen
-etc.

Ey, er valt helaas niet zoveel te doen in een auto. Als je kan lezen in de auto, is dit altijd heel handig. Muziek luisteren? Reisspelletjes?
Trouwens als je 18 uur in de auto moet zitten, zal er vast wel een moment komen dat je in slaap valt.
Wat is er eigenlijk cliché aan slapen, i don’t get it

Ik ga ook naar (zuid)-Spanje met de auto en dat wordt dan lekker 22 uur in de auto zitten! Over 10 daagjes al, wat k ga doen is:

• ANWB doeboekje (Voor kleuters, maar is nog steeds leuk haha)
  • Download muziek en neem oortjes mee! (Handig als je ouders nii van hetzelfde muziekstijl houden als jij!)
  • Kijk naar buiten en houd een spelletje met jezelf: Welke kleuren auto zijn ‘mode’ bijv. in Frankrijk? Pak pen en papier en houd bij!
  • Schrijf een verhaaltje over iemand die het gaat uitmaken terwijl ze dolverliefd op elkaar zijn, jij mag de redenen bedenken waarom en hoe hij het uitmaakt.
  • Neem je laptop mee, en download wat films!
  • File flirten! Wat ik altijd doe haha, knipoog met wat leuke jongens in de auto
  • Of je kan gekke bekken trekken naar mensen, wat maakt het uit. Ze kennen je toch niet haha
  • Je kan op de blauwe bordjes (Bewegwijzering) kijken en de steden die jij kent opschrijven, en zien hoevaak ze voorkomen! Je zal zien dat Parijs/Madrid wel heel vaak voorkomt!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Veel plezier op reis, en misschien dat we elkaar zien haha

Je kan ook spelletjes zetten op je telefoon of puzzelboekjes (denk sudoku of woordenzoeker) kopen om in de auto op te lossen. En inderdaad oortjes meenemen zodat je muziek kunt luisteren, films of series downloaden en op je tablet/laptop zetten,…

ik zie, ik zie, wat jij niet ziet

^Dat. Of Een kleur noemen en elke keer als iemand die kleur als eerste ziet dan mag je door de auto schreeuwen en heb je een punt en wie na een half uur oid de meeste punten heeft heeft gewonnen. Wij namen ook wel eens wie is het mee als reisspel. Ook leuk.