Vakantie

Heey girls!

Ik en mijn vriendinn zouden zo graag een weekendje naar Londen willen in het paasweekend. Maar mijn ouders denken dat er problemen komen. We zijn allebei nog net 15 (bijna 16) en mn ouders denken dat we niet eens kunnen inchecken bij een hotel omdat we nog minder jarig zijn. Ze denken dat de mensen van het hotel dan de politie zouden bellen omdat we nog te jong zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn jullie wel is als minderjarige met vriendinnen naar het buitenland geweest?

Ik weet dat het heel lastig was om iets te vinden in Londen toen we nog geen 18 waren, en uiteindelijk was het ook te duur. Waarom willen jullie naar Londen? Het is er namelijk best duur, vooral als je pas 15 bent en gaan jullie dat dan zelf betalen? Verder snap ik opzich wel dat als jullie 15 zijn jullie ouders niet heel makkelijk doen…
Maar als je het per se wilt moet je bij alle hotels/hotels/air bnbs navragen of ze 15 jarigen bij hen laten wonen, want dat moeten jullie wel vooraf laten weten want velen willen dat liever niet.

Dit helemaal. Maar weet toch vrij zeker dat ze niet de politie gaan bellen :wink:

We hebben een algemeen vakantietopic waar je dit kunt vragen!