vakantie

Hoi meiden,

Ik ben dus heel jaloers aangelegt, jeej. Ik heb nu een vriend voor 7 maanden maar vind het heel moeilijk als ik niet weet wat hij aan het doen is. Nu wil ik van de zomer 8 dagen op vakantie met een vriendin, maar ben dus bang dat ik daar helemaal niet van kan genieten als mn vriend zo ver weg is. Ik droom elke week wel een paar keer dat hij vreemd gaat terwijl ik hem wel gewoon vertrouw… Ik weet dus nu niet wat ik moet doen… Hebben jullie een paar tips hoe ik misschien gewoon kan genieten als ik op vakantie ga. Want ben nu bijna bereid niet te gaan om die reden en dat vind ik niet bepaald gezond.

Hij gaat met een goede vriendin op vakantie?
Ken jij die vriendin ook goed? Anders is het vreemd dat hij wel met haar gaat en eventueel niet met jou.
Dus, is die vriendin te vertrouwen?

Oh hahahahaahahahaah excuus!

Correctie:
Als jij lekker 8 dagen in de zon zit, mis je hem echt niet hoor.
Heerlijk even een weekje zonder hem en lekker kletsen en luieren met een vriendin.
Ik miste mijn vriendje op sommige momenten even, maar het is zo heerlijk op vakantie dat het snel weg waait.
Als je nu al druk maakt over het missen, dan zou ik geen vakantie boeken.

Haha, sorry ik las de beginpost verkeerd

Vertrouwen is de basis.

je moet hem een beetje los durven laten, hoe moeilijk dat ook is. In de toekomst zullen jullie wel vaker en langere tijd gescheiden van elkaar zijn en je moet proberen gewoon van je eigen tijd te genieten. Misschien moet je er ook eens goed over na gaan denken waar dit vandaan komt, is jullie relatie niet goed, ben je zo onzeker over jezelf of vertrouw je mensen niet door iets in je verleden?