Vakantie

Heee ,

Ik ga maandag met school naar Barcelona, nou zie ik er zoiezo al een beetje tegenop, vind het neit zo leuk om mn vriend en ouders achter te laten, maar nou is de busreis ook nog eens zo lang, en meestal kan ik niet slapen in de bus… hebben jullie tips om te doen of mee te nemen zodat ik die uren een beetje door kan komen?

boekje lezen, muziek luisteren, met vriendinnen lol maken.
Hoe lang ga je ? en hoe oud lang is de busreis?

boeken/tijdschriften lezen, muziekluisteren, kaarten wat enorm grappig is want die kaarten glijden steeds weg, van die reisspellen zoals wie is het, gameboy (of hoe die dingen tegenwoordig heten), puzzelen in een boekje

Neem een reispilletje, volgens mij kan je dat gewoon bij de supermarkten halen, daar ga je heerlijk van slapen.

een reispilletje is tegen misselijkheid. Ik ga er ook nooit van slapen…

ik ga altijd tekenen, lezen of gewoon uit het raam staren XD

Oeh ik word van lezen in de bus/auto altijd zo misselijk!
Ga zelf deze zomer met een busreis naar Kroatië toe (normaal iets van 17 uur rijden, maar er zit een overnachting bij in). Ik weet niet of je een nintendo DS hebt, maar ik neem die mee. En daarnaast m’n iPod.

De busreis zelf is 23 uur lang, dus neeminderdaad wel een reispilletje in want ik word daar altijd zo slaperig van haha :pensive: Maar dankjulliewel, ik hoop dat de busreis een beetje mee gaat vallen haha!

xx

haha ik heb een keer 2 of 3 reispilletjes genomen
en heb 15 uur geslapen ö de reis ging dus heel snel
Wat ook helpt als je misselijk bent is naar de weg kijken
dat is goed voor je evenwicht.
je moet dan wss wel voor in de bus gaan zitten om de weg te kunnen zien.
verder kun je ook zelf proberen te gaan slapen,fijne muziek mee nemen,tijdschriften Je kan ook hallo auto gaan doen ;4 nee grapje ;p

Succes Groetjes ,