vakantie zonder hem....

hee allemaal,
ik heb nu al 10 maand met mn vriend, hij zou in de zomer vakantie naar texel gaan met vrienden. van het begin af aan zag ik het al niet zitten want vorig jaar was het een zuip vakantie… elke keer zei hij dat het dit jaar toch niet door ging want niemand werkte mee… vandaag kreeg ik te horen dat ze volgende week vrijdag weg gaan. ze gaan dus een weekend + 3 extra dagen. ik zie hier echt zo vreselijk tegen op!!! dat wordt alleen maar zuipen, leuke meiden, lompe jongens dingen doen, jezelf bewijzen tegen over de rest… het is niet dat ik hem niet vertrouw, helemaal niet zelfs want het gaat super goed tussen ons. ik ben gewoon bang dat de drank hem veranderd en dat hij vreemd gaat met een andere meid. ik ben zo bang… z’n vrienden zijn dus niet te vertrouwen…

help ;(

Jullie hebben al 10 maanden dus ik denk dat hij wel goed nadenkt voordat hij iets stoms gaat doen en bovendien áls hij vreemd gaat, weet jij ook weer wat voor persoon hij is.

Laat het gaan, je kan hem niet voor altijd “opsluiten”, dit soort dingen kunnen je relatie best sterker maken. :slightly_smiling_face:

dank jullie wel, ik probeer ook voor al zo te denken! maar het is zooo moeilijk… ik was idd van plan om van te voren nog even snel wat dingetjes te noemen maar ga ook vooral zeggen dat hij er van moet genieten. de relatie tussen ons is heel sterk dus daar zal het niet aan liggen. ik ga veel afleiding zoeken, maar wat?!

Komt echt wel goed. Je hebt al 10 maanden met hem ? Dan weet je zelf toch wel dat hij te vertrouwen is ? Als dat niet het geval was, was je daar sowieso al eerder achter gekomen. En ik zeg altijd maar, kijken mag. Maar aanraken… No ! Het zal hem echt wel doordringen dat hij een vriendin thuis heeft zitten.

Ik heb het zelfde hoor. Mijn vriend gaat morgen ook een week met vrienden weg. Ik hou dan niet letterlijk/figuurlijk mijn hart ‘‘vast’’. Maar toch voel je er ook niet 100% goed bij. Ik vertrouw hem volledig, daar ligt het niet aan. Maar alsnog het idee, dat je er zelf niet bij bent. En die vakantie niet met hem kan doorbrengen.

Ik heb precies hetzelfde. M’n vriend en ik hebben de afgelopen 3 weken samen in het huis van mijn ouders gezeten, omdat mijn ouders op vakantie zijn. Ik heb 'm net uitgezwaaid voor 10 dagen Siófok. Ik vertrouw hem volledig, maar toch een beetje kriebels of alles wel goed gaat enzo!