Vakantie (west) Amerika

Hi girls,
over anderhalve week zit ik in het vliegtuig onderweg naar Amerika :slightly_smiling_face:. Ik ga met mijn ouders, zus en broertje naar het westen (LA, Las Vegas, San Francisco enzo). Is iemand van jullie er wel eens geweest en heeft die nog tips waar ik heen kan gaan of wat handig is om mee te nemen en wat niet. Klopt het trouwens dat merkkleding daar goedkoper is? (ook Abercrombie&Fitch en Gstar??). Ik hoop dat jullie me wat info kunnen geven hihi.

xoxo

hé, daar zit ik volgend jaar ook! (:

abercrombie is daar gewoon de normale prijs aangezien het hier niet verkocht wordt. wel kan het lager uitvallen doordat de dollar laag staat. gstar heb ik niet gezien in amerika.

@xlisannaah ahw leuk!

@mhenn okee dankjewel! weet je misschien nog leuke winkel(centrums) in LA?

nee sorry ben aan de oost kant geweest

In 2008 heb ik ook een maand een rondreis gemaakt door het westen, was erg vet! Ik kan zo snel geen tips bedenken, maar het is wel zo dat merkkleding daar goedkoper is dacht ik.

In LA, heb je een heeeeel groot winkelcentrum, genaamd westfield (h&m, forever 21, guess, target, old navy, macys noem maar op) in het gedeelte dat ‘culver city’ heet. Ook in Santa Monica (naast LA) heb je ook een winkelstraat genaamd 3rd street promenade waar je ook heel veel winkels hebt (vlak naast het strand)
verder is het ook leuk om naar hollywood te gaan, de tourist uit te hangen en shoppen tegelijk

Ik ben er 5 jaar geleden geweest, precies de plaatsen die jij zei. Ik was toen 11 en ik zou je eigenlijk geen tips kunnen vertellen… best slecht haha

Ik ga ook rond die tijd (over 2 weken) naar West-Amerika :] Maar heb dus nog geen tips haha, veel plezier alvast!

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zo’n zin in haha :relieved: