vakantie wat te doen?

heyy girls
ik vroeg me eigenlijk af wat jullie allemaal doen als je vakantie hebben .
veel afpreken en zo of gwn thuis achter de pc

ik ben nu heeel vaak thuis gwn als ik naar buite ga ga ik met me moeder en zusje anders ga ik nergens behalve als het moet !
en mijn vriedinnen sms ik en zo maar ze antwoorden nooit ! heel weird
terwijl we vroeger heel vaak met elkaar gingen afspreken .
als de vakantie begint spreken we elkaar nauwelijks gwn
ik probeer wel contact te houden en zo maar of ze zijn er nooit … i dont know .
Zelfs mijn moeder merkt het ze zegt wat voor vriendinnen heb jij die je allen op sgool ziet !
IEMAND TIPS !
SORRY VOOR LANGE VERHAAL :blabla1:

Ik doe beiden =]
Wat jammer van je vriendinnen zeg, maar misschien moet je ze eens bellen in plaats van smssen, dan moeten ze wel antwoorden? En misschien staat hun mobiel ook wel uit ofzo waardoor ze je smsjes nooit lezen xD
En als ze dan zeggen dat ze echt niet willen zou ik toch eens vragen waarom niet, of ze het met jou niet leuk vinden of dat ze liever iets anders willen gaan doen? Want als ze de hele vakantie thuis zitten is dat toch best vreemd vind ik xD
Ik heb zelf ook wel een vriendin die nooit af wilt spreken, maar die is ook een beetje depressief enzo waarschijnlijk en daardoor heeft ze nooit zin om iets te gaan doen en zit ze liever altijd thuis, met al mijn andere vriendinnen spreek ik wel veel af.

Anders kun je misschien ook naar meetings en datsoort dingen gaan xD
Ik doe veel aan Tokio Hotel dingen via hyves mee, afgelopen vrijdag zijn we bijvoorbeeld met een groepje van 9 mensen ofzo een spandoek gaan maken en op gaan hangen en daarna met zessen ofzo met naar de McDonalds geweest en shoppen en foto’s gemaakt enzo ^^ Maar ik kenden iedereen inmiddels al van school en van eerdere keren enzo =]
Dus misschien heb jij ook wel zoiets?
Dan ontmoet je mensen en je spreekt dus bij datsoort dingen meteen met ze af xD

Maar ik zou je vriendinnen eerst gewoon eens bellen ^^

thanx voor je tips en zo
:stuck_out_tongue:

haha dat heb ik ook xD
na school heb ik ook nooit zin om af te spreken want dan heb ik zoiets van ‘heb geen zin om voor die 2 uur helemaal daar heen te fietsen’
en in de vakantie heb ik ook nooit echt zin, ik zit gewoon liever thuis :stuck_out_tongue:

maar mijn vriendinnen waren afgelopen week ook op vakantie en de andere vriendinnen zijn meer schoolvriendinnen zegmaar, daar spreek ik zoiezo (wtf xD) nooit mee af…
en morgen ga ik op vakantie en dan is de vakantie weer voorbij whaha.

oké hier had je veel aan, niet.
maar áls ze thuis zijn gaan we wel 1x logeren of zwemmen ofzoiets…