Vakantie wat doe jij?

Heej,

Ik vraag me af wat jullie altijd doen in de vakantie,Als jullie NIET op vakantie zijn?
Ik heb dan zelf vaak niks te doen dus kunnen jullie miss. tips geven?
Thank you guys! (:

Ik verveel me niet zo vaak, maar vorig jaar wél.
We gingen zelf al heel vroeg op vakantie, en al mn vrienden pas later.
Dus zat ik iets van 2/3 weken me te vervelen omdat al m’n vrienden
op vakantie waren. Maar ik ging dan altijd naar mn nicht toe, winkelen
in een onbekende stad, zonnen, naar het strand, foto’s maken ;d
ik weet niet eig.

Werken.

winkelen, tshirts designen, feesten, met vrienden afspreken en lasergamen is ook erg grappig. 8D

Ik ben nog te jong voor werk xD

meestal niet veel xD zwemmen met vriendinnen/zusje, voor op straat, zonnen+lezen in de tuin, shoppen…
maar dit jaar wil ik een baantje, maar ik word pas de enalaatste dag van zomervakantie 15 :pensive: maar ik mag wss bij mn vader in de supermarkt…

Met vriendinnen afspreken, leuke dingen doen, en veel hardlopen ^^

meestal gewoon heel de vakantie relaxen (:
& wat zonnebaden, naar strandheem, naar het zwembad, met vriendinnen afspreken. Op de fiets naar het shoppen (11km fietsen ;p ), bikini’s uitzoeken ;p

Hah ik verveel me echt nooit.
Ik heb nu alweer me hele vakantie vol geboekt.
Ik ga deze zomer met een vriendin samen op vakantie, met mijn ouders, en ik ga werken.
Maar ik weet niet hoe oud je bent.
En als ik niks te doen heb ga ik meestal als het mooi weeer is lekker zwemmen met vriendinnen zonnen. En lekker naar de stad.
Of gewoon logeerparty dat is ook altijd leuk no-stop films kijken en nagels doen en maskertje enz.

x

Werken en sporten.

Bedoel je de zomervakantie of gewoon ook vakantie opzich?

In de zomervakantie ga ik denk ik weer een baantje zoeken, verder met vriendinnen naar de stad, naar het strand, op een terrasje of in de tuin zitten kletsen, bioscoop, relaxen en uitslapen. Zulk soort dingen. In andere tussendoor vakanties (waarbij het meestal geen super weer is) bioscoop, stad, met vriendinnen afspreken, uitslapen, huiswerk, dan is de vakantie weer voorbij.

In de zomervakantie ga ik werken, naar concerten, en lowlands, naar vrienden, feestjes.
En andere vakanties naar vrienden,feestjes, concerten.

Werken