Vakantie, waar naartoe?!

Hee girls,
Ik ben zestien jaar oud en heb twee zussen van achttien, die nog mee gaan op vakantie.
Het is lastig om een bestemming te vinden, omdat mijn ouders rekening met ons allemaal willen houden, maar ook met hun voorkeuren.
Mijn ouders:
-het liefst gaan ze naar Griekenland, vorig jaar zijn we naar Turkije geweest, dit viel niet echt in de smaak.
-ze willen graag een rustig resort/ apart hotel. We gaan nooit naar een camping, maar als ik ergens een heel leuke camping zie, zou het eventueel een mogelijkheid zijn.
-ze vinden het leuk als de plek niet heel erg afgelegen is. Dus wel een leuke stad ofzo dichtbij.
Mijn zussen:
-ik heb geen idee wat hun voorkeur is. Ze houden van zonnen en lezen. Echt het tegenovergestelde van hoe ik ben. Maar opzich vinden ze het wel leuk om met mijn vakantievrienden op te trekken. Alhoewel ze zeggen van niet, denk ik dat ze het ook wel belangrijk vinden dat er leeftijdsgenootjes zijn.
Ik:
-het liefst heb ik zoveel mogelijk jongeren om me heen.
-ik vind het leuk als een een soort plaats is waar het makkelijker is om jongeren te meeten. Bijv. de receptie, omdat ze dan alleen dáár wifi hebben.
-een camping, resort, apart hotel maakt mij allemaal niet uit.
We willen graag ongeveer 11 dagen gaan met z’n 5en.

WIE WEET ER EEN LEUKE BESTEMMING WAAR WIJ ONZE VAKANTIE KUNNEN DOORBRENGEN?

Ik hoop dat jullie mee willen denken, :slightly_smiling_face:

Julia

Ik verwijs je door naar het vakantietopic