Vakantie vriendjes

Heb jij een té gek verhaal over een vakantie liefde?
vertel!

uhm oke.

was in Italie.

en ik was een beetje aangeschoten, dus ik begon zo met iedereen te praten weetjewel,
en daar heb je van die doorlopende banken, met tafeltjes eraan, dus je kon zo naast elkaar zitten, ik zat by een groepje. en ineens kwamen 3 jongens naast ons zitten, 1 daarvan was een jongen die ik wel eens op het zwembad en op de camping had gezien, en ik vond hem zooo knap.
maar hun waren iets aan het drinken, tequila ofzo? iets waaar je eerst zout van je hand moet oplikken, daarna dat drankje achterover moet slaan , en dan een citroen moet eten.
iig, dat deden hun ook, en toen hy die citroen moest opeten moest ik lachen om zyn gezicht. en toen moest hy ook lachen en kwam dichter by me zitten. vragen hoe ik heette enzo, dik gesprek gehad.
savonds liep hy met my mee naar myn tent, en hebben we gezoend.

ik weet alleen waar hy woont, maar verder weet ik niks van hem haha’
ik heb ook geen msn ofzo, dusja. best balen.
maar hy was zooo lekker.

@ Stracciatella: Probeer dan zijn adres op te zoeken ofzo!
dan ken je 'm een brief sturen! want het zou jammer zijn
als je dit zomaar laat gaan, toch?

Er was in italie een super knappe, leuke jongen (hij was italiaans). Iedereen vond hem knap, hij werd zelfs nagefloten bij de douches.

ik werd zó verliefd op hem. Ik probeerde alles om zijn aandacht te trekken.
Overgooien met mijn broer en dan per ongeluk de bal naar hem gooien, dat soort dingen. Maar het hielp niet.
Dat is zo bijna de hele vakantie doorgegaan.

Tot bijna mijn laatste avond was. Ik zat met mijn broer, een vriend en een vriendin op het terras. Hij was met zijn vrienden voor bij de de ping pong tafels.
Ik wist gewoon dat ik iets moest doen: ik zou het mezelf nooit vergeven als ik “gewoon” naar huis zou gaan.

Dus ik bedacht met die vriend een plan: we zouden aan de barvrouw vragen of ze hem een drankje zou sturen, met daarbij een briefje: ‘I like you!’. Ze moest dan tegen hem zeggen dat ik op het terras zat (dan kon hij zelf kiezen of hij wou komen of niet).
Zo gezegd, zo gedaan.

Ik moest van iedereen in mijn eentje aan een tafel gaan zitten. Ik was zo zenuwachtig! Ik zei: “nee kom terug! dit is zoo genânt! ik word zo hard afgewezen!” (hij was zo ontzettend knap!)
Ik zat dus in mijn eentje aan die tafel, toen een vriend van die knappe jongen aan kwam lopen. Hij keek me aan, en liep vervolgens weg.

Even later kwam HIJ aanlopen! OMG! hij was zó zenuwachtig, echt lief! Al zijn vrienden kwamen achter hem staan, iedereen vond het interresant! Ons gesprek liep niet echt lekker: ik spreek geen italiaans, hij bijna geen engels.

Ik was bang dat hij zou weglopen ofzo, dus vroeg ik of hij zin had om te ping pongen. Dat deden we. Iedereen praatte in het italiaans, ik verstond er niks van!
Toen vroeg hij: parking? (of ik meeging naar de parkeerplaats). Dat vond ik goed, en toen we daar naartoe liepen pakten we elkaars hand. We stonden een beetje zenuwachtig tussen al die auto’s en wisselden email adressen uit enzo.

Toen stonden we tegenover elkaar, wisten niet zo goed wat we moesten zeggen. Hij probeerde iets te zeggen, maar kon dat niet met zijn gebrekkige engels. Toen zei hij: eh… you (wees naar mij), me (wees naar zichzelf), ehh… ehh… (toen maakte hij een kus gebaar met zijn lippen!)
Ik kon het niet geloven! OMG! Toen zoenden we dus.

Ik ben nog de hele avond/nacht bij hem geweest. Helaas moest hij de volgende ochtend weg.

maar dit was echt dé beste zomer van mijn leven! mijn zelfvertrouwen is echt met 100% omhoog gegaan! :flushed:

misschien na mn vakantie
xD

Haha ViiVii wat romantisch! Geweldig =p

Gaaf ViiVii <3

Nou, ik heb dus geen vakantie vriendje gehad, ik vond het wel best zo =O maar wel een jongen die mij leuk vond, wist ik veel… dat hoorde ik pas toen ik naar huis ging =[ was wel super balen!
en er was een super lekker ding op de camping, maar die was al verliefd op een vriendin van hem thuis =( maja, heb wel zijn msn, en we spreken deze week nog ergens af ^.^ duss :'D

naja niet echt verliefd ofzo wnt ik heb een vriend maar gewoon echt een goeie vriend gemaakt
het was de laatste week en toen kwam hij
en ik kende hem al van vorig jaar , nou wij spelletje doen tot savonds
en hij mij naar me tent brengen Wnt ik ga dus echt niet alleen :stuck_out_tongue:
nou wij gewoon lkkr praten enzo
en massages geven :open_mouth: hij kon dat zo goed :open_mouth:
en samen tot snachts bij de haard zitten
en toen gingen we met de hele camping naar t strand en we wilde net weer weggaan tilde hij me in zo’n brandweer greep op en rende met me naar de zee waar hij me er in gooide :stuck_out_tongue: was best grappig
en toen opeenavond zaten we met zijnn drietjes bij het kampvuur en een vriend van ons was een beetje heel erg dronken :stuck_out_tongue:
dus wij die naar huis brengen en toen zijn wij 2tjes naar zijn hutje gegaan en hebben we nog heel lang gepraat en toen zijn we uiteindelijk in slaap gevallen
en de volgende dag moest hij alweer vroeg op en toen bn ik mijn eige tentje maar weer ingedoken
en toen gingen we zwemmen en wij kietelen elkaar altijd naja wij de heletijd kietelen ( en knuffelen natuurlijk wnt ik moest weg die dag )
en toen moest ik weg en dt was niet leuk :frowning_face: wnt hij was echt een hele leuke jonge
maar niet zo leuk als miijn allerliefste vriendje
die nu nog in italy zit :frowning_face: die ik heel erg mis
en zo’n achterlijke nep vriendin zit de hele tijd tussen ons te stoken en dt is kut
majaa dat was dus mijn verhaal
x

Oww ik had zon mega leuk vakantie vriendje alleen helaas wast een beetje een player, we hebben gezoend… alleen kweet alleen waar hij woont en veder niks(geen nummer of msn). vergeten… echt dom van me maarja …

Oeeh ViiVii wát romantisch!
Geweldig haha!

Ik heb der nou 3 gehad… :frowning_face: Maar die verhalen als ik die ga vertellen moet ik huilen omdat ik ze zoo mis haha :stuck_out_tongue:

ik heb nog nooit een vakantievriendje gehad :cry:
k ben veel te verlegen met jongens, ik heb daar veel langer de tijd voor nodig dan een vakantie. zou het wel graag willen, maarja… misschien heb ik volgende zomer genoeg moed bij elkaar geraapt :slightly_smiling_face:

ja deze zomer. Ryan heet ie. hij ging ons eerst stalken *achter ons aanlopen en niks zeggen* en toen raakten we aan de praat toen ik een boom aan het knuffelen was *boomknuffelaars ruleren… duhh* en hij was engels en hij zoent lekker en heb geen msn ofzoiets maarja whatever. zie em toch nooit meer…

Geen gehad :’(( . Enn ik ging normaal ieder jaar in italia ! Mayaa bij de italiaanse jongens zijt ge direkt ontmaagt:p maar ze zijn wel héél mooi x] DAMN!

En ik heb mijn lieve vriendje al : dus ik moet geen vakantievriendjes (a)

Uuuhm, jaa.
Ik heb nog nooit ‘echt’ een vakantievriendje gehad eigenlijk…
Maar ik had wel iets heel stoms 2 jaar geleden.
Ik ging met m’n ouders naar Duitsland, en toen we daar bij ons appartement aankwamen, zag ik een stukje verderop een ongelofelijk lekker ding staan. Hij stond bij de auto met z’n ouders en erom heen stonden ook allemaal koffers enzo. Dus ik was helemaal blij, want ik dacht [en hoopte] dus dat hij ook net aangekomen was. Maar wat bleek nou, [je raad het al…!] hij vertrok dus juist.
Dat vond ik wel jammer toen, maarach.
:slightly_smiling_face:

Ik had er een dit jaar. Toen we waren aangekomen op de camping liep ik langs zn tent en hij zat voor zn tent te gamen. Ik vond hem meteen ontzettend knap! =D

Later had ik zo wat kennis gemaakt met wat mensen van de camping bij de ping-pongtafel enzo. Komt hij erbij. Wat praten enzo. Het klikte meteen.
Toen had ik een idee om de dag ernaa met zn allen naar het bijgelegen dorpje te lopen. Dus ik zo vragen aan iedereen, maar niemand kon. Alleen hij en ik.

Dus de volgende dag gingen we zo samen naar dat stadje. Hij was zo lief!
Dus wij een enorm eind lopen. En ik wilde hem heeel graag zoenen, maar op de een of andere manier kwam het er gewoon niet van. Ook niet als ze samen op een grote heuvel in het gras lagen.
Toen liepen we maar weer terug naar de camping, op de terugweg ging ik zo zitten op een steen en toen zoenden we. Het was echt zo romantisch!
Later heb ik nog heel vaak met hem gezoend. :laughing:

:laughing:

dit is best wel een lang verhaal.
ik was dit jaar op een camping in nederland samen met mijn ouders mn beste vriendin. en haar ouders enzo.
en we hadden een super leuk veldje.
tegenover mij zaten 2 jongens. die waren ook gewoon met hun ouders.
eentje van 16 en eentje van 18.
we gingen savonds uit in de strandtent enzo.
maar ik had dus gewoon echt niks door dat hij me leuk vond ofzo.
ik merkte wel dat hij me vaker aanraakte als ik langs hem zat enzo.
maar er niet echt bij stil gestaan…
4 avonden voordat ik vertrok. zaten we bij hem zijn tent. ( die jongen van 18) en weer raakte hij mij de hele tijd aan met zn benen… en oogcontact.
toen ging het een beetje tot me doordringen… en stiekem vond ik hem toen ook al leuk…
later die avond ging ik terug naar die tent. en smste hij me.
maar ik wist niet van wie dit nummer was…
dus hij hints geven, en laterna wist ik wie dat dus was.
Snachts kwam die naar mijn tent toe. en mijn ouders slapen in de caravan.
hij is de hele nacht bij me geweest. en zo lief geweest.
toen heeft die verteld dat hij me leuk vond…
dit was de mooiste vakantie van mijn leven.
en laterna toen ik thuis was. heeft die nog gesmst dat die stiekem n beetje had gehuild toen ik wegmoest. haha zo schattig!
we wonen allebij in nederland en in de zelfde provincie.
en we smse en msne nog iedere avond.
ooit jhoop ik dat het nog iets word.