Vakantie Vriendje

Volgens mij de droom van elk meisje:
Een vakantievriendje.
Is ook heel leuk. Eentje waarbij je echt jezelf kan zijn (of heel iemand anders. haha)

Heb jij wel eens een vakantievriendje gehad? En waar was je toen?

Ik wel. Ik was toen in Turkije. Bij Lara Beach. Het was een Engelse. :slightly_smiling_face:
Ik deed me toen heel anders voor dan dat ik eigenlijk was. Het was bijna aan het begin van de vakantie al raak. Ik vond hem heel hot. Gelijk al. Ik weet niet echt wat hij van mij vond, heb ik hem niet echt gevraagd. Maar het punt is, dat als je iemand ziet, ga er dan zelf heen en wacht niet af. want straks is je vakantie al voorbij!

nee t is mijn droom niet en ik heb dat ook niet gehad

Ik vind vakantievriendjes een beetje, hoe omschrijf je dat het beste, kinderachtig?

vooral als je niet weet wat hij van je vindt. dan is het toch ook geen vakantievriendje maar gewoon iemand die jij leuk vindt maar hij jou wss niet?

Ik had wel ooit gewoon een vriend gemaakt op vakantie, maar niet in de zin van lebberlebberlebber-de-hele-dag-door, maar gewoon een vriend waarmee ik ging zwemmen en ijsjes eten of zo. Maar later, ongeveer een half jaar tot een jaar na die vakantie gingen we ineens mailen met elkaar en toen afspreken, en toen kwam daar wel een bijna tweejarig durende lat-relatie uit.

ik vind t soms zelfs n beetje trashy.

Ik heb hier een vriendje, dat vind ik veel leuker;)

Vroeger leek het me geweldig, maar ja hoe lang ben je nou op vakantie? Zo’n relatie heeft niet eens de kans om een echte relatie te worden binnen die tijd. Dan moet je al contact houden na de vakantie en dat is in de meeste gevallen lastig, lijkt mij.
Je kunt het samen natuurlijk heel leuk hebben, maar ik snap niet hoe je iemand na zo’n korte tijd al je vriendje kunt noemen.

dat is vaak echt klote omdat je toch diegene vaker wilt zien?

Ik had ook een vakantie vriendje in turkije, hadden verkering.
Maar heb het een paar dagen na me vakantie uitgemaakt vanwege de afstand.
Ik begin nooit meer aan een vakantie vriendje.
Nu 3 weken na me vakantie heb ik nog zo’n ongelovelijke heimwee.
Het is gewoon niet leuk meer!

Ja joh, geweldig. Tot je weer naar huis gaat.

Nee, ik had er nooit behoefte aan en vind het sowieso een beetje vreemd. Wat maakt zo’n jongen nu ineens specialer op vakantie?

De droom van (bijna) ieder meisje: een leuk en lief vriendje, die het liefste niet mijlenver weg woont.

Ik denk dat het niet zo zeer de jongen is maar de vakantie zelf eigenlijk.
Samen de zee in rennen, wandelingen over het strand, watergevechtjes dat kan je gewoon veel minder snel doen met iemand die je van school kent. Alles is zoveel romantischer omdat je in een romantische omgeving bent en je bent veel opener en vrijer omdat je op vakantie bent en nul verplichtingen hebt.

Goh ik heb kampliefjes gehad maar niet echt vakantieliefjes en eerlijk gezegd verkies ik ook een jongen die ik al langer ken om de zomer mee door te brengen, dan er gewoon eentje te leren kennen.

Dan is het toch geen vakantievriendje, of heb ik dat?

Verplaatst naar Liefde en Boys