vakantie vriendje

ik ben dit jaar op vakantie geweest naar frankrijk

en toen ben ik een hele leuke lieve jongen tegen gekomen , hij is 15 en heel leuk!
maar hij woont in utrecht vlak bij eden

en ik in brabant in bergen op zoom , maar me ouders zijn er niets blij mee dat ik met die jongen heb , dus ik mag er niet heen! en ik mis hem heel erg! en hou super veel van hem! en hij mist mij ook , hij smst de heletijd dat hij me mist… wat nu?:face_with_raised_eyebrow:

Geld sparen en trein op? xD
Of eens goed met je ouders praten, zoek uit waarom ze t niet leuk vinden…

hoezo zijn jou ouders er niet blij mee dat je wat met die jongen heb?
vraag aan je ouders of die naar jou toe mag komen zodat je ouders
hem ook wat beter kunnen leren kennen dan ga je bijvoorbeeld
eerst een uurtje met je ouders en hem zitten wat drinken en dan met hem
gewoon wat gaan doen

hahahaha; ‘en hou super veel van hem!’ mijn hemel, arm diertje.

anyway. pak de trein?

:confused:

Ik wil niet pessimistisch zijn, maar toch… vakantieliefde bloeden vaak doodt, en al helemaal op die leeftijd

dit vind ik altijd zo’n gezeik, je kan er nu toch gewoon een leuke tijd van maken samen, wat er in de toekomst allemaal wel niet zal gaan gebeuren zie je dan wel weer… Ik zou inderdaad aan je ouders vragen of hij naar jou mag komen.

Volgens mij is er een troll aanwezig vandaag, met al die topics.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

En jup de trein :slightly_smiling_face:

Wat…?

Het heet een vakantie liefde. Er is “liefde” wanneer er vakantie is maar wanneer de vakantie over is, is de liefde dat vaak ook. En ik begrijp niet hoe je kunt zeggen dat je van hem houd, je bent 14. En je kunt rebels doen en er stiekem tussen uitgaan. (Maar als er iets gebeurt, niemand weet dan waar je precies bent of naar toe ging) Of je kunt gaan nadenken over waarom je niet zou mogen gaan van je ouders en dat accepteren.

Dit topic is niet goed voor mij. Heb morgen een date met mijn vakantievriendje.

Doe ff normaal!
Ontopic: Laat hem naar jou toekomen en laat hem je ouders ontmoeten.

Wat SHOPTILLIDROP zegt.
En btw ik ben al bijna 11 maanden samen met mijn vakantievriendje.

Waarom mag je hem niet zien van je ouders?

haha ahjoh, ik kom net terug van 2 dagen bij mijn vakantievriendje en dat is dus echt niet alleen voor de vakantie ;p

Een vriendin van mij heeft nu al een jaar met haar ‘vakantievriendje’ en ze wonen ook nog eens 3 uur met de trein van elkaar vandaan en daarbij waren ze vorig jaar ook beide 15!

ik mag niet met de trein naar utrecht van mijn ouders!
dus pak de trein is geen optie!..

ik mag hem wel zien , maar ik ben 13 ze vinden 1. het si maar een vakantie vriendje
2. 13 en dan alleen naar utrecht en dan naar een jongen van 15 bijna 16??

en niet zeggen dat vakantie liefdes nooit blijven , nou ik ken er genoeg die nu nog een vrienje hebben die 3 uur er vandaan wonen en 2 jaar hebben!

Kan je niet met hem afspreken dat hij naar jou toekomt?
Dan zeg je toch gewoon dat je iets met een vriendin gaat doen?