Vakantie vrienden

Hooooi!
Ik ga dit jaar weer op vakantie (gewoon in Nederland). Ik heb daar al wat vriendinnen/vrienden maar helaas gaan we best laat op vakantie en zie ik dus bijna niemand van onze groep.
Ik zou graag wat vriendinnen of vrienden erbij willen omdat ik me vaak verveel want wij gaan met de familie nooit wat doen.
Dus mijn vraag was: Hoe pakken jullie het aan? En hebben jullie ook altijd een vast vrienden groepje?

Fijne vakantie allemaal! (:

last van bindingsangst?

wat heeft dat nou met bindingsangst te maken.
volgens mij volg jij jou 'opleiding’ook niet lang.

LOL idd
Het maken van vakantie vrkenden heeft echt niks, maar dan ook echt niks met bindingsangst te maken.

Ik kan wel vrienden maken hoor xD
Alleen ik wilde graag weten hoe andere mensen het aanpakken. Misschien zitten er wel handige tips tussen dacht ik? (:

Is idd wel handig, ik heb nooit echt vakantie vrienden maar zou opzich wel een keer leuk zijn denk ik,
Op de een of andere manier zijn er bij mij op vakantie nooit echt leuke jongeren D:

ik ben vorig jaar met hetzelfde doel aan de gang gegaan.
Ben in mn eentje naar het strandje gegaan, daar gewoon gelegen. Toen zag ik mensen volleyballen, ben er met knikkende knieën op af gegaan en vroeg of ik mee mocht doen. En ze zeiden ja (:
Oh, en toen 's avonds was er een of andere activiteit, en ik en mijn broer zaten te wachten daarop. Toen kwamen er twee meisjes aanlopen, ze keken even en toen liepen ze weer weg. Maarrr ik zag in hun wel ‘vakantievrienden’-materiaal whaha. Dus ik roepen: ‘KOMEN JULLIE OOK VOOR DE ACTIVITEIT?’ en dat kwamen ze.

Dusss het moraal is (whaha): gewoon “onbeschoft” en ongeremd doen. De meeste mensen zoeken op vakantie ook gezelschap dus die doen niet zo moeilijk :grin:

ik ben vorig jaar gewoon op een groepje afgestapt :slightly_smiling_face:
en heb nog steeds contact met ze ook al wonen ze verspreid over heel nederland

Ik heb een keer gehad dat ik inderdaad, lekker onbeschoft om een groepje afstapte en toen keken ze me aan like; wie de fack denk jij dat je bent en wat kom je hier doen ? En vanaf dat moment stap ik NOOIT meer op mensen af, ik durf het gewoon niet meer ;c

Ja precies, daar ben ik dus ook bang voor :’)

Uhu, dat heb ik dus ook een beetje. Maar vorig jaar zaten er een paar jongens op n bankje de hele tijd te kijken. Dus ik ging ff naar ze zwaaien xD
En zo kregen we contact met ze. Zelf vind ik dat als je vrienden wilt maken, jongens het makkelijkst & gezelligst zijn (:

Ik ga gewoon bij een groepje staan waarvan ik zie/hoor dat ze Nederlands zijn en eigenlijk pakken ze dat altijd goed op. Ik bedoel, zo zijn ze er zelf ook waarschijnlijk bij gekomen?

Ik ga meestal naar pingpongtafels, of naar het strand. Gewoon vragen of je mee mag doen, meestal zeggen ze wel ja want als het een groepje is zijn ze waarschijnlijk zelf ook een keer op iemand afgestapt! :’)

Gewoon met iemand gaan praten.

Ja, dat is idd denk ik een van de beste manieren om vrienden te maken (: