Vakantie & vriend

Sinds een tyd heb k een vriend , maar ik ga binnenkort op vakantie ,
en dat gaat niet echt goed lopen , uitgaan etc… toen hy me vroeg
vertelde ik over die vakantie enzo , & zijn bedoeling was
t nu gewoon leuk te maken en dat we wel zien met die vakantie ,
maar ik ken mezelf , ik hou van hem :couple_with_heart_woman_man: , maar zodra ik op die vakantie
ben vergeet ik alles ga ik los & ben bang zo ook vreemd te gaan .
wat moet ik doen ? alvast bedankt ! xxxx

Als je echt van hem houdt en je echt niet wilt vreemdgaan doe je het niet. Sorry maar ik kan zo slecht tegen deze dingen, ik heb zelf 3,5 jaar een vriend en heb tegen 1000 verleidingen gestaan en ben vaak genoeg dronken geweest, maar áltijd kon ik me nog bedenken dat ik niet vreemd moest gaan, daarbij wou ik het ook niet.

k wil het ook niet , maar wat ik niet kan is mezelf tegenhouden , mn vriendin waarmee ik op vakantie ga is wel vrijgezel , & die sleurt me gewoon overal mee heen.

Ik ben het helemaal met je eens. Als je écht van je vriend houd en je wilt hem écht geen pijn doen dan kan je die verleidingen weerstaan, zelfs onbewust als je dronken bent. Ik heb ook alleen maar single vriendinnen, maar als zij met jongens omgaan dan praat ik met ze, zeg ik dat ik een vriend heb en voor de rest hoef ik niks met ze? Je kan toch gewoon gezellig praten en dat zoenen laat je maar aan je vriendinnen over. Nogmaals, als je écht van hem houd moet je die verleidingen weerstaan en aan je vriendinnen overlaten.

Als je van jezelf weet dat je gevoelig hier voor bent, vermijd het dan gewoon.

Anders vraag ik me af of je überhaupt wel klaar bent voor een relatie…

Oh en nog iets, je vraagt wat je moet doen? Uitmaken met die gozer. Een jongen waar je zielsveel van houd en bij wilt blijven vergeet je niet als je uit/los gaat. Die blijft constant in je hoofd zitten. :slightly_smiling_face:

Ja, jullie hebben gelyk , maar wat my vooral tegenzit is dat hij oook op vakantie gaat met vrienden & ik van zn vrienden ( zonder dat ik het mocht horen) dingen heb gehoort , kwa losgaan etc , hij zei laatst ook tegen een vriend:

• vriend: Ik heb zin in de vakantie man
  • mijn vriend: ik niet man , heb een vriendin
  • vriend: Dus ? boeit dat wat?

ik dacht wel ff fock!

Nou leuk stel zijn jullie :'3

(voortaan wel wat duidelijker typen, ABN bijvoorbeeld)

Ja, zo dat ik het zelf allemaal op 'n rijtje zet is t niet echt top zegmaar…

Eh hij zegt toch nee man ik heb een vriendin? Wat is daar erg aan? Ik vind dat jij je moet schamen want jij zegt bij voorbaat al dat je weet dat je vreemdgaat.

ik ga met hem praten. thanks!:zwaai::wave:

Hij zegt ook: ‘Ik niet’ (ik heb geen zin in de vakantie).

:wave:

Dat hij geen zin heeft in de vakantie is voor haar toch een goed teken? Dat betekent dat hij vind dat hij niet vreemd mag en kan gaan en er dus voor hem niks aan is qua meiden? I dont see the problem.

ik ga wel met hem praten, dit topic mag wel stoppen, ik weet genoeg eigenlijk! :wink:

Oh ik interpreteerde het anders :V
Ook omdat de topicstartster er nog ‘oh fuck!’ er onder zette.

Ik vind het nogal raar dat je niet van andere jongens af kunt blijven als je een vriend hebt.
Dan hou je niet écht van hem.

Haha tuurlijk hou je niet echt van hem, dan zou je wel anders praten :’)

Sorry maar je houdt niet echt van hem.

Ik KIJK nieteens naar andere jongens op vakantie…

Wat een onzin.
Als je écht van hem houdt kan je je echt wel bedwingen niet vreemd te gaan, in welke situatie dan ook.