Vakantie volgend jaar

Hallo allemaal,

Ik mag volgend jaar met me vriend mee naar canada daar woont ze familie.
Maar een ticket kost 1200 euro en dat heb ik niet zomaar ik heb nu een baantje bij de albert heijn maar werk daar maar 4 uur en kan niet meer werken omdat ze geen werk hebben! Dus nu heb ik een vraagje weten jullie misschien iets wat ik kan doen om aan die 1200 euro te komen.

alvast heel erg bedankt <3

Sparen en anders niet mee gaan he.

Werken.

haha jaa dat wil ik ook gaan doen alleen kan niet 2 baantjes nemen want dan kom ik in de knoei met de belasting dienst dus kan alleen zwart werken

Kun je er niet bij gaan bezorgen, met een opdrachtovereenkomst ofzo? Volgens mij mag dat wel.

ik heb me al bij een maatschapij aangemeld half jaar geleden alleen nog steeds niks van gehoord

Hoeveel uur per week werk je, en wanneer precies volgend jaar ga je?

Ik werk maar 4 uurtjes in de week! en ga rond augustus weet nog niet precies welke datum

Dan zeg je je baantje bij de AH op? Weet niet wat voor contract je daar hebt?
En hoe je aan meer geld kan komen, en dan ga ik nu heel flauw doen, is stelen. Ik weet dat ik nu lullig ben, maar geld kan je niet krijgen. Dat moet je verdienen.

Je zou er toch echt voor moeten werken. Misschien kan je dat kaartenverkoop onzin doen?..

Of oppassen! Daar verdien je veel mee, is leuk, je doet er ('s avonds) weinig voor, en is makkelijk dus. En ook ‘zwart werk’

Ohja, en spulletjes verkopen. Via girlscene bijvoorbeeld.

En, probeer makkelijk te sparen. Hoeveel maanden heb je nog? Doe 1200: [aantal maanden] en dan weet je hoeveel je per maand moet sparen.

Oppassen en spullen verkopen is een goed idee inderdaad! ^
Misschien kan je ook voor je verjaardag geld vragen en dat dan bewaren voor je vakantie, vragen of je misschien klusjes voor je ouders, opa en/of oma kan doen om wat bij te verdienen. Misschien in de vakantie extra werken. Verder zou ik het ook niet weten.

Huh? ik ken geloof ik zat mensen die twee baantjes hebben. Je moet alleen belastingtechnisch uitkijken dat je niet teveel/te weinig belasting betaald, maar het is gewoon toegestaan hoor…

Ik heb een jaar twee baantjes gehad en dat kan gewoon hoor! Je moet dan alleen zorgen dat je maar bij 1 werkgever die loonheffingskorting oid krijgt, anders betaal je te weinig belasting.

dit dus ook

Heel erg bedankt! Ik ben nu zelf voor nog een oppas baantje aan het zoeken :slightly_smiling_face: