vakantie vlieland

hoihoi,
ik weet dat het een beetje vroeg is, maar ik zat te denken om in de zomervakantie met vriendinnen naar vlieland toe te gaan. ik hoorde iets over een jongerenveld op camping stortemelk, alleen weet ik niet of dat ook echt leuk is…
dus ik vroeg me af misschien heeft iemand van jullie ervaring met de camping of het eiland zelf?
xx

Ik zeg doen!

Ik ben vorig jaar gegaan. En het was echt super!
We stonden dan wel niet op het jongeren veld, maar dat was geen probleem.
De camping is leuk, er zijn altijd leuke mensen, leuke baretjes, heerlijk in de avond een kampvuur maken. En er is ook een cafe (zogezegt) op stortemelk zelf, waar je heerlijk warm kan zitten als je even niks te doen hebt.

Ik zeg doen!

Maar je moet wel met vrienden gaan, en het liefst 16+ . Want je kan als je daar niemand kent je best wel snel vervelen.

Ben ik ook geweest in 2009, was echt leuk. Alleen wij gingen erg vroeg in de vakantie, dus waren er nog niet zoveel mensen, maar er is nog best wat te doen als je maar 1 weekje gaat ofzo!

ah oke heel erg bedankt!
weet je toevallig wat er dan allemaal nog meer te doen is op vlieland?

Ehm er is een binnen zwembad, cafe’s, paar winkeltjes (niet superveel dus niet om een dagje voor op uit te gaan) Er is een strand, supermarkt, De bolder daar kun je eten (en poolen geloof ik ook.)
Je ligt voornamelijk de hele dag aan het strand en s’ avonds ga je naar de cafés toe, tenminste dat deed ik toen. Gewoon lekker relaxen :wink:

-

oke dankjewel allemaal! hier kan ik wel wat mee (:

ik hoor van veel dat het erg leuk is.

Ik ben er drie daagjes geweest, niet op de camping (daar ben ik alleen geweest toen ik rond een uur of 3 ‘s nachts naar de wc moest :’), maar in de haven. Ik vond het echt heel erg leuk op Vlieland. De sfeer die er hangt sowieso, de mensen (iedereen is gewoon ontzettend aardig tegen elkaar), echt geweldig. Er zijn wel een paar winkeltjes inderdaad, maar daar kun je niet zo heel veel mee. Het is vooral lekker om gewoon te ontspannen, lekker op het strand te liggen de hele dag en 's avonds ergens heen te gaan. Wij gingen naar De Oude Stoep, waar ik het echt heel leuk vond :]. Je had daar drie gedeeltes, een gedeelte met après ski muziek, een gedeelte met een dansvloer e.d. en een rockgedeelte. Echt ontzettend leuk, en iedereen is er zo spontaan! Zelfs de meiden waren er aardig tegen elkaar, haha.
Nouja in ieder geval, ik heb echt genoten :].

• De bolder (De Caffee op Stortemelk, met een openhaard in het midden, een pool, en genoeg plekken om te zitten, en lekkere chocolademelk)
  • Binnenzwembad iets vederop (Heel klein, maar als het echt koud is buiten)
  • Strand (Ufcourse)
  • Een paar caffeetjes / clubs
  • Winkeltjes (En een tip, een heerlijk snoepwinkeltje!)

Het is wel klein, maar zoals ik al zei. Je moet met genoeg mensen gaan.

En als iemand kan gitaar spelen. Gitaar mee en kampvuurtje maken

hihi het lijkt me nu echt leuk om te gaan! en nog eens bedankt voor alle tips he!

Dat snoepwinkeltje is geweeeeeeldig. (L)

Ik ga volgend jaar ook!

Op camping stortemelk :grinning:
Een vriendin van me komt er bijna al haar hele leven, en ze vindt het super daar dus volgend jaar met vriendinnen heen!

ik ga ieder jaar naar Vlieland sinds ik 10 ben :grinning: echt heel leuk! Het is een klein eiland, maar daardoor kom je vaak bekenden tegen en dat is juist gezellig. Verder is Stortemelk best gaaf op het jongerengedeelte vooral (tenzij je het wat rustiger wilt snachts)… en natuurlijk lekker naar de Stoep ^^

Veel plezier!

oh en als je paardrijdt: Er zit een kleine manege-achtig iets genaamd Stal Edda waar alleen maar ijslanders zijn! die ritten zijn zó leuk. Er is ook nog wel een andere manege maar die vind ik minder leuk.