Vakantie Vinea 2013

Wij willen graag van andere meiden weten wat ze van de vakantie Danuvius 2.0 vonden. Als je met een andere reis van Vinea bent meegeweest is het ook goed. We hopen dat jullie reageren!

Wij hebben zelf deze vakantie geboekt voor de zomervakantie 2013 (juli). We willen ook graag weten wie er nog meer mee gaan met deze reis en we zouden het leuk vinden om met jullie in contact te komen!

Liefs,

Ik ben in Siofok en Budapest geweest met Vinea vorig jaar, de reis bestaat helaas niet meer. Maar 't is ook een onderdeel van Danuvius!

Wil je nog iets weten over Siofok en Budapest?

Vakantietopic.

Ja ik, ik ben vorig jaar naar L’Estartit geweest en ga dit jaar weer.

Ja we willen graag weten of het leuke steden zijn om in te verblijven en of er genoeg te doen is. En hoe de leiding is :wink:

Hongarije is echt een van de beste vakanties die ik ooit heb gehad! Siofok is echt leuk om uit te gaan (wel veel Duitsers, but I don’t care, de Nederlanders van oa. gogo en beachmasters herkennen elkaar heel snel.) Je hebt er een grote openluchtdiscotheek, palace. Is heel erg tof om uit te gaan! Verder een paar leuke danscafe’s en de Nederlandse bar Aqua.

Boedapest is een hele mooie stad, de mensen zijn erg vriendelijk en het uiterlijk van de stad is erg bijzonder. Je hebt ook een uitkijkpunt waar je heel erg mooi uitzicht hebt over die rivier, weet even de naam niet meer. Wij hadden een engelse gids die ons een rondleiding gaf door de stad. :slightly_smiling_face:

In Boedapest is ook genoeg te doen, spa’s, shoppen, cultuur, lekker eten op een terras!
Siofok ken ik vooral van het uitgaan maar overdag is het ook leuk om in het dorp rond te lopen, aan het meer te liggen of te gaan wakeboarde/waterskieen. Verder kan je er ook mountainbiken en paardrijden.

Oh heeft iemand hier trouwens ervaring met de reis: Lido di Jesolo (Italië.)?

Dankjee :wink:

Ja ik! 2 jaar geleden. Was heel leuk, maar niet zo heel veel vrijheid zoals wel beschreven stond op de site…
Kwam door de leiding, die waren best wel streng.
We mochten 4 keer uit in 18+ clubs, dat was heel leuk en de camping was ook prima.

@Varkenskind, hmm raar! De 2x dat ik mee ben geweest met vinea gingen we elke dag uit op 1 dag na.
Maar hoe zag de camping eruit, was het niet snikheet 's ochtends in de tent, waren de campingbazen streng en waren er veel andere jongeren? (Ik heb namelijk een beetje een afkeer voor campings, vooral in warme landen haha… de vorige keren met Vinea was in een appartement. :slightly_smiling_face: )

Ik heb drie jaar geleden Danuvius gedaan
Toen gingen we nog met het ov, tenten en naar Bratislava (kut stad) :stuck_out_tongue:

Oh en tevens heb ik taalvakantie in Edinburgh gedaan en rondreis door Schotland

Ik ben vorig jaar geweest. Beste vakantie die ik ooit heb gehad, serieus. Leuke mensen, top sfeer, mooie steden.
Zou zo weer gaan.

Verder ben ik ook al naar Engeland en Schotland geweest (bestaan niet meer) en naar Zweden.

Voor vragen mag je me noten!

Ik was in de 14-16 reis, dus als je ouder bent dan 16 ga jewel iedere dag. Er waren op het kamp na niet echt veel andere jongeren. Het viel mee qua hitte in de tent en de campingbazen hebben we niet gezien.

@varkenskind ah okee, ik was met 15-19 haha

mij lijkt dat ook wel leuk! ik ben nog een beetje aan het kijken, taalvakantie lijkt wel misschien ook wel wat :flushed: