Vakantie van school

Heyyy,
Ik heb vakantie van school,en weet niet wat ik moet doen,ik ga op vakantie met de auto en moet 10 uur rijden!Weten jullie wat ik onderweg kan doen?Behalve slapen lezen op mobiel of tablet of tekenen…

En als dit hier niet mag (deze catogorie)Wil je het dan alsjeblieft zeggen en zeggen waar die dan wel hoort?

Up!!

Maar als jij 10 uur moet rijden, moet je dan niet op de weg letten in plaats van een boekje lezen? :wink:

Maar als je bedoelt "ik moet me 10 uur op de achterbank vervelen weet ik genoeg voor je. Ik moet vaak 2 dagen achter elkaar in de auto zitten op de achterbank.
Een echt boek lezen? Muziek luisteren kan ook. Als je een broer/zus of iemand anders naast je hebt zitten op de bank kun je ook spelletjes doen. Pesten, poker, boter kaas en eieren, kamertje verhuren (of 1 van de vele spellen die je tegenwoordig op reisformaat hebt). kunnen prima op de achterbank. Ik speel ook wel eens “ik zie ik zie wat jij niet ziet” met de andere mensen in de auto, of wie het eerst 100 auto’s heeft gezien van een bepaalde kleur (ieder een eigen kleur).
Ik kan me prima vermaken zonder tablet en slapen (wij rijden overdag) :slightly_smiling_face: .

Ik laat dit trouwens even door een moderator op de juiste plek zetten, want dit hoort natuurlijk niet bij school.

Ik neem aan dat je op de achterbank zit? Er is een anti-verveel topic en wat je kunt doen in de auto. Slotje.