vakantie turkije?

is er iemand die al eens op vakantie is geweest in kusadasi in turkije?
of daar naartoe gaat? en dan het liefst nog het arora hotel!

ik zou graag willen weten hoe het daar is, ik kan namelijk nu al niet meer wachten haha. vorig jaar ben ik ook op vakantie geweest in turkije maar dan in kemer en ik vond het helemaal geweldig :’)

ik ben nu 5 keer in Turkije geweest. waarvan 2 keer naar Kusadasi, niet in het hotel waar jij naar toe gaat. maar ik vind over het algemeen Kusadasi leuker om te winkelen/stappen dan Kemer. Je hebt er een hele straat vol met een aantal barren, discotheken etc. en veel jongeren. echt super!

ik ben 2 jaar geleden naar kusadasi geweest in atamis onura
het is erg leuk vooral de bazaar daar en de winkeltjes!
alleen van het uitgaanb buiten het hotel heb ik niets gezien:)

ben al 9x turkye geweest, wij kijken voordat we boeken altijd op reiswijzer daar staan alle beoordelingen op van mensen die er zijn geweest

http://www.vakantiereiswijzer.nl/

wallah jou hotel :slightly_smiling_face:

http://www.vakantiereiswi…/beoordeling/81893/arora/

staan alleen nog maar 2 beoordelingen op…

ben 1 keer in turkije geweest maar dan in Side, ook echt een hele mooie stad!

haha ik had ookal gekeken naar van die beoordelingen, kon er indd ook maar 2 vinden helaas. maaar ik heb er zo’n zin in! fijn dat er ook veel jongeren zijn daar, want daar heb ik in kemer niet zoveel van gemerkt

ik ben er 2 jaar geleden geweest maar weet er niet veel meer van :stuck_out_tongue:. we deden zo’n rondrit voor 1 week en daarna een week in zo’n all-in vlakbij Bodrum. maar ik vond de hele vakantie wel leuk dus kusadasi ook wel denkik. :grinning:

oke thanksssss

wel in turkije geweest, 13x ofzoiets:P maar niet naar kusadasi:( wil er wel naartoe gaan.

ja ik ben in kusadasi geweest!
maar niet in het hotel waar jij heen wil, maar naar 't aquafantasy hotel ofzoiets.

Nope, zou niet eens weten waar dat ligt xd.
Ben alleen in Marmaris geweest.

:astonished:
IK OOK IN MARMARIS!!!
Mijn hotel heette: GIZEM
kon jij ook lopen naar het strand? en hebben jullie ook elke dag zowat die excursies gedaan??