Vakantie Turkije

Hai!

Ik ga deze maand voor 13 dagen naar Alanya met een vriendin.
Zijn er meiden die hier ook geweest zijn? of misschien ook wel gaan?

De vraag aan hun is: kun je er leuk uit gaan? wat moet je absoluut gedaan/gezien hebben?

X

jaa egt lekkere boys ;$

ik heb gewoon een vriendje thuis! dus daar ga ik niet voor heen haha

kyken is tog ook leuk ;p

ik denk dat je topic snel verplaatst zal worden naar het algemene vakantie 2012 topic.

maar om antwoord te geven op je vraag: ben er inmiddels 6x geweest. heb er al die tijd niet veel gedaan omdat het daar gewoonweg veeeeeeeeeeel te warm voor was! er zijn een paar leuke discotheken ja. deze gingen dacht ik wel allemaal om 3/4 uur dicht. maar dan staat een party bus klaar om je naar een discotheek te brengen die niet in het centrum ligt maar zo’n 15min ervan af. de discotheken in het centrum zelf zijn wel ok. je hebt dan een discotheek met meerdere verdiepingen en op iedere verdieping draaien ze een ander soort muziek. bovendien zijn alle discotheken daar open dus wanneer je op een verdieping staat kun je bij de andere discotheken binnen kijken en weet je dus meteen waar het het gezelligst is, als je begrijpt wat ik bedoel.

ik heb een site voor je www.welkominturkije.nl/
www.nederlandersinturkije.nl/tag/shoppen/ deze site moet je goed door zoeken

veel xxxjes

haha @La_Bella kijken naar jongens in Turkije dan heb je al vrij snel een groep achter je aan hoor!! En geloof me ze geven niet zomaar op, zelfs niet als je ze elke keer weer afwijst…
Ik ben zelf niet in Alanya geweest maar in Finike, is op zich redelijk dichtbij, oké eigenlijk niet echt super dichtbij maar ik denk dat de excursies aardig het zelfde zijn… Ik zou sowieso naar sinterklaas gaan kijken, als dat kan! en een markt bezoeken is ook super! dat moet je echt gedaan hebben! finike is neit heel toeristisch dus daar was de markt echt nog gewoon typisch turks, nou dan maak je nog eens wat mee :wink: echt sowieso doen!
Nou ja uitgaan weet ik dus niet echt in Alanya, maar volgens mij zit er wel genoeg om uit te gaan

Jaa, ik ben net naar Alanya geweest. :slightly_smiling_face:
Net buiten Alanya heb je Summergarden, die is tot 5 uur open. Daar gaat ook een bus heen en terug, die je weer naar het centrum brengt. Ik vond het daar erg leuk (:
In Alanya zelf heb je ook veel discotheken. Sommige vond ik zelf helemaal niet leuk, anderen waren gezelliger. Net wat mhenn zegt; je hebt vaak meerdere verdiepingen.
En het was inderdaad heel warm, maar ik vond dat je nog wel dingen kon doen hoor. Heb zelf zat gedaan in ieder geval.

Oke!
We zitten zelf in een appartement, gewoon logies. dus dat wordt eten buiten de deur of zelf koken. Is het een beetje lekker/goedkoop eten daar?

Ik ben er ook geweest! 't eten is heel goedkoop! Voor 35 cent heb je al een brood.

De grote discotheken vond ik ook niet zo leuk. Veel te druk. De wat kleinere tentjes er om heen vond ik leuker. Queensgarden is erg leuk!

Ben er geweest toen ik jonger was, het enige dat ik nog weet is dat het daar mega goedkoop is.

Verder veel watersporten. Dimcay, ijskoude berg rivier met leuke zitplekjes en je kan er zwemmen en er zijn op sommige plekken glijbanen. Naar de markt. Boottochten, partyboot, piratenboot. De burcht bekijken, s avonds is t erg mooi verlicht.

Ja, eten is wel goedkoop. De kleinere supermarkten zijn geloof ik wel goedkoper dan de grotere. En als je buiten de deur eet dan ligt het heel erg aan wat je neemt. Sommige dingen zijn gewoon net zo duur als in Nederland, andere dingen zijn juist veel goedkoper!
En bij sommige dingen, op de Bazaar enzo, moet je gewoon gaan afdingen. ^^

Hier is het “Algemeen: Ik ga naar…toe, tips?” topic voor bedoeld.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.msg12343804.html#msg12343804

De volgende keer graag eerst de zoekfunctie en/of Google gebruiken.

Dit is al gezegd dus hou aub je commentaar voor je. Zodra de mods het gezien hebben zal het wel verplaatst worden. Verschrikkelijk dat jij alleen maar loopt te verbeteren.

In alanya ligt floyd. Dit is een nederlands restaurant aan het kleopatra strand. Hier spreken ze nederlands en krijg je dus echt alleen maar nederlands eten spotgoedkoop. Dus er zijn zat opties als je goedkoop wilt eten. Alleen eet je in dit restaurant alleen nederlands. Afgelopen jaren hadden ze een 3 gangen diner voor 9,95. Denk aan saté, broodje kaas, frikadel speciaal, appeltaart enz.

Héél veel nepspullen ja, haha

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.msg12343804.html#msg12343804 / Algemeen Vakantie topic.