Vakantie Turkije advies

Ik was in augustus naar Turkije geweest. met mijn zus broer moeder en oma.
we werden door mustafa een Turk die wel Nederlands kon naar binnen gevraagd, dus wij gingen bij hem naar binnen hij is van de tours. en daar was een jongen die fotograaf was bij de touren.
wij betaalden voor een tour zo heb ik hem leren kennen (het is een heel verhaal maar die ga ik niet vertellen want die is heel lang) een paar dagen later gingen we naar huis.
ik was weer thuis en keek oo Facebook, hij stond bij mensen die je misschien kent, en ik zocht hem op insta en voegde hem toe, hij stuurde me een Dm en vroeg mijn nummer.
we hadden veel gepraat, vandaag zei hij dat hij me mist.
maar ik ga volgend jaar misschien weer naar Turkije, in het zelfde hotel.
en ik ga hem dan weer zien maar ik weet dan niet hoe ik moet reageren als ik hem weer zie. ik zou het een beetje ongemakkelijk vinden om hem echt te ontmoeten en te praten.

hebben jullie advies?

Mijn advies is om vooral even leestekens te gaan gebruiken zodat mensen ook zin hebben om je verhaal te lezen :wink:

^ dat

En ik zou het laten als je nog redelijk jong bent 14/15/16/17. Ga op zoek naar een jongen hier.

Meid dat is nog zeker over een half jaar pas, waar maak je je nu al druk om? :cold_sweat:
En verder sluit ik me aan bij het advies van hierboven.