Vakantie tijdsbesteding

Nu het vakantie is, verveel ik me heel erg thuis en heb ik echt zo’n gevoel van: Tja, ik spendeer mijn dagen wel heel erg nutteloos.
Vandaar hier dit topic, weten jullie wat leuke dingen om te doen thuis of waar ik mijn tijd aan kan besteden zonder dat ik zo’n nutteloos gevoel heb?

met vriendinnen afspreken??
nieuwe vriendinnen maken als je gewone op vakantie zijn

Zo af en toe doe ik dat ook, maar hier vul ik geen hele week mee.
En dat tweede is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben niet zo goed in vrienden maken.

Naar het strand met vriendinnen, of zwembad als het mooi weer is.
En voor thuis, idd met vriendinnen afspreken, je kamer beetje opnieuw inrichten ofzo, op youtube nail art opzoeken en je nagels lakken! Of filmpjes op youtube zoeken van bijvoorbeeld smokey eyes, en dan proberen bij je zelf op te doen?
Cupcakes, taarten bakken?
Klusjes doen en er geld voor vragen :grinning:

Werken, vrijwilligerswerk en op het strand liggen. Daar bestaat mijn vakantie ook uit (8

Ik lig de hele dag een beetje op bed hehehehe.

ik werk

Hardloopschema maken en je conditie verbeteren

bedankt voor de reacties!
Ik ben te laat met werk zoeken, en ik kan niet fulltime ivm. school.
Ook loop ik hard, 1x per week.

Ik heb vandaag alle mogelijke opties opgeschreven om te doen, de dingen die ik leuk vind. De reden dat ik me zo nutteloos voel, is omdat ik in een enorme dip zit, kwa vriendinnen enzo. Dit heb ik vandaag tijdens hardlopen even flink uit mn hoofd gepraat en ik hoop dat het blijft werken. Ik denk alleen maar negatief over dat onderwerp en daardoor ga ik alle andere dingen ook niet meer leuk vinden omdat ik me de hele tijd zo rot voel en minderwaardig. Ik moet nu een vanuit een ander perspectief naar mezelf gaan kijken en mijn gedachtes onderscheppen. Ik denk dat het dan veel beter gaat en ik weer lol ga krijgen in de dingen die ik doe.

Nogmaals bedankt voor de reacties, ga vooral door met leuke dingen noemen! :slightly_smiling_face: