vakantie thuisblijvers

hey ik probeerde een topic hiervan te vinden maar ik kon het echt nergens vinden haha, dus dan maar een nieuwe aangemaakt.
Owhkee nou zoals je ziet ben ik dit jaar thuisblijver al mijn vrienden gaan of zijn op vakantie en ik verveel me echt heel erg. Toen kwam ik op het idee om dan een whatsapp groep aan te maken met allemaal meiden en gewoon gezellig met zijn allen gaan praten en eventueel gaan afspreken. Er is toch ook een actie van de ns alle studenten ofso mogen 3 dagen lang voor 33 euro reizen we kunnen dan eventueel met zijn allen naar een bepaalde plaats gaan en elkaar gaan ontmoeten.
Laat een reactie hehe (ik ben zelf 16 en kom uit rotterdam mss ook een groep voor regio rotterdam/zuid-holland?)

ik blijf ook de hele vakantie thuis wel saai haha maar ik woon niet in Rotterdam :cold_sweat:

noujah het maakt opzich niet echt uit het was maar een voorstel haha we kunnen ook gewoon een groep maken met mensen uit verschillende plekken

Ik blijf tot zover ik weer ook thuis deze hele zomervakantie :hammer: En wel leuk die groepsapp idee, woon zelf ook in Rotterdam (naja valt onder de gemeente dan sinds een paar jaar) :upside_down_face:

Ik woon in de buurt van Zwolle. Maar leuk idee! Ik ga zelf ook niet zoveel doen in de vakantie, vooral werken. :hammer:

Is er al een groep? Ben zelf 19, zou er iig wel in willen dan

Lijkt me erg gezellig om mee te doen aan de groepschat! Ik woon zelf ook in de omgeving van Rotterdam (:

Ook een thuisblijver hier!

Leuk ! Ik woon zelf ook in omgeving rotterdam, is er al een groepsgesprek ?