Vakantie Texel

Heeee!

Ik zit al vast vooruit te denken, voor de zomervakantie 2010!

En nu zou ik misschien wel op vakantie naar Texel willen met een of meerdere vriendinnen!

Heeft iemand daar ervaring mee, of het leuk is enzo? En wat er allemaal te doen is ?

Liefs!

up?

niemand?

mijn vriend vond het daar echt heel erg leuk =) ik zelf heb er geen ervaring mee!

geen ervaring.$$

upje voor jou!

bedank! xx

Ik ben dit jaar op vakantie geweest naar texel en het was echt geweldig. We wilden eigenlijk in een trekkershut (een heel primitief huisje) op de krim, maar die waren al volgeboekt, dus gingen we gewoon op de camping van de krim staan. Je kan daar supergoed uitgaan in de koog en je hebt nog meer leuke kroegjes. Wij hadden als voordeel dat een van mn vrienden op texel werkt dus dat hij daar vrienden had en wist waar alles was. Dus van te voren zou ik wel een beetje kijken wat leuk is en wat niet.

Hee, ik ben er verleden jaar geweest.
We waren met 8 vriendinnen op een jongerencamping, verdeeld over 3 tenten. NOU VRESELIJK! Ga nieeeeet op zo’n duinencamping als de weersverwachtingen niet minstens 30 graden zijn. :zipper_mouth_face:
Wij hadden dus kletterende regen en de hele tent stond onder water.

Aan de andere kant ook wel weer grappig, want we gingen zelf een ‘hoe noem je zoon ding ookal weer’ graven om het water te laten stoppen met stromen :cold_sweat:
Maar wat wil je daar doen en hoe oud ben je?
Wij gingen elke avond uit etcetc. Maar ik weet niet of dat jullie bedoelingen zijn?

Oja als je zo’n trekkershut wilt moet je in maart al boeken geloof ik.

Ik ben nu pas 16 geworden, dus waarschijnlijk ben ik 16 als ik daarheen ga. En de vriendin(nen) die waar ik evt mee zou gaan zijn ook rond die leeftijd.

We vinden het wel leuk om op een camping te zitten, maar als het niet een week lang strand weer is vinden we het ook wel leuk om te winkelen, kanoen, fietsen of iets actiefs te doen! En uitgaan is natuurlijk ook super leuk!

Ik ben dit jaar op vakantie geweest naar Texel, met een vriendin en haar moeder, en het was super leuk! Er is genoeg te doen voor jongeren. Uitgaan, winkelen, paardrijden, strand, karten, enz. En als je gaat moet je 's avonds eten bij de Pizzaria in de Koog. (weet zo de naam niet meer.) De bediening (en het eten ook wel hoor) is daar wauw. haha : D

bedankt!

Nog meer?