Vakantie Terschelling; Appelhof of Terpstra.

Dit jaar wil ik met vriendinnen op vakantie naar Terschelling.
Camping Appelhof lijkt ons het leukste, alleen lees je heel veel verhalen erover die niet zo positief zijn. bijv. dat als je nog niet ontmaagd bent en je gaat daar heen dat je het dan oiezo wel word. Maar terpstra lijkt ons weer heel rustig enzo en dat willen we ook niet. Dus zijn hier mensen die ervaring hebben met een van de campings en er ons wat over kan vertellen?
Alvast bedankt!

Vorig jaar was ik op Terschelling en toen kwamen we jongens tegen die van Terpstra kwamen en dat waren bepaald geen brave jongens of iets, grote drankorgels en ze wilden dat we meegingen after partyen enz. Ik ga dit jaar naar Appelhof maar was liever naar Terpstra gegaan omdat Appelhof inderdaad een slechtere reputatie heeft. Volgens mij ligt de leeftijdsgrens op Terpstra ook wel wat hoger… En ik denk dat dat ontmaagden verhaal zware onzin is, dat ligt helemaal aan jezelf en niet aan de camping…

Ik ben daar nog nooit geweest want ik hou niet van vakanties in NL. Maar ik denk dat als je zelf niet ontmaagd wil worden of niet zulke foute dingen wil doen je jezelf ook gewoon moet inhouden en grenzen moet stellen. En ik ken wel een aantal mensen die daar vorig jaar zijn geweest en niemand is daar ontmaagd of heeft daar überhaupt seks gehad.

Oke, dat ligt idd ook wel aan jezelf maar ik hoop gewoon dat er ook een beetje ‘‘normale’’ mensen zitten.

upje!

ik ga dit jaar naar terschelling op vakantie en ik ga naar terpstra. dit omdat ik steeds hoor dat appelhof redelijk asociaal is en dat het van dat ontmaagden is denk ik wel aangedikt, het ligt aan jezelf of je dat wilt toch? terpstra is denk ik niet rustig, het is ook gewoon een jongerencamping, dus er zal er sowieso niet rustig zijn!

Het is hoe ver jij gaat, & wilt gaan. Neuken kan je op beide campings.

Weet iemand of je daar partytenten kan kopen die niet al te duur zijn? Ik zag namelijk op de foto’s van tersptra heel veel tenten met een witte partytent erbij. Wij willen namelijk wel een partytent, maar het is zo’n gesjouw. Dus als ze niet al te duur zijn kopen we daar gewoon een en gooien we hem aan het eind weg. Dus weet iemand hoe duur ze zijn?

Bij ons kreeg je ze vaak van de buren die dan weggingen ofzo. Heb niet gezien dat je ze ergens kon kopen

Ik ben naar appelhof gegaan, en vond het echt geweldig. Van die slechte reputatie heb ik niet zo veel gemerkt. Ja ze zijn streng, maar ze moeten ook wel…
Als jij een camping hebt vol dronken tieners, dan moet je ook wel iemand om 8 uur 's ochtends wakker maken om de zooi op te ruimen. (wat trouwens verder ook mee valt)

Dat ontmaagt shit, is dikke onzin. Als jij niet wilt, doe je het niet. Er zijn ook gewoon jongens die gewoon vrienden kunnen zijn, omdat ze een vriendin thuis hebben bijv.
Ik vond het echt een super vakantie in iedergeval.

Maar sowieso een party tent, want als het regent kan je nog buiten zitten, en anders zit je in je tentje…

Deze link bedacht ik me even, want had hier ook in gereageerd en mijn ervaringen verteld + tips enzo :stuck_out_tongue: (geld ook voor terpstra hoor)
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/appelhof-2012-226031.-20.html