Vakantie Spanje

Hoi meiden,

M’n moeder, vriend van m’m moeder, een vriendin en ik willen graag naar Spanje op vakantie.
We hebben alleen geen idee welke plaatsen leuk zijn. We willen het liefst in een vakantiehuisje.
Weten jullie welke plek leuk is?
xxx

Waar houden jullie van?
Er zijn ontzettend veel leuke plaatsen. Het ligt alleen aan jullie voorkeur, ga je liever aan het strand liggen of houden jullie meer van bergachtig gebied? Cultuur zien of luiervakantie? etc. etc.
Ga anders eens langs een reisbureau, zij kunnen voor een vakantie op maat zorgen.

ga eerst in vakantie boek kijken
en ligt er aan wil je met bus of vliegtuig
vandaar beslist je wat je wilt doen
of schrijf voor je zelf op
hoe welke vervoer
waar uitzoeken waar naatoe wilt
wanneer welke datum

Dank jullie wel :slightly_smiling_face:
We willen trouwens veel naar het strand.

Ik zou gewoon naar het reisbureau gaan of daar van die gidsen ophalen en die bestuderen

Misschien is de Costa Brava iets voor jullie? Aan het strand en vanaf daar kan je ook makkelijk en goedkoop met de trein naar Barcelona. Je zou bijvoorbeeld kunnen verblijven in Tossa de Mar, Lloret, Blanes, Malgrat of Callela of Of zuid Spanje vanaf daar kun je Andalusië bezoeken, je zou bijvoorbeeld kunnen verblijven in Málaga, Marbella, Toremolinos of Fuengirola.
Als je je wensen wat specifieker beschrijft is het voor mij makkelijker om tips te geven. Ik studeer toerisme, dus vandaar. :stuck_out_tongue: Wil je alleen maar een strandvakantie? Of wil je daarnaast ook wat cultureels doen? Wil je natuur zien? Wil je iets actiefs/sportiefs doen? Wil je uitgaan? Vinden jullie het juist fijn om tussen allemaal Nederlanders te zitten? Of vinden jullie dit juist vervelend en zitten jullie liever tussen de Spanjaarden in.

Willen jullie trouwens naar het vaste land van Spanje? Of naar een van de eilanden? Spanje heeft aardig wat eilanden, die ook erg leuk zijn om vakantie te houden.

Wij gaan naar Rosas. Erg toeristisch, maar er is veel te doen.
Veel hotels dichbij het strand (direct er aan vast of 200 meter lopen ofzo)
leuke dorpjes, pieren.

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!

Granada! Of plaatsjes vlakbij Granada, bij de zee! Het is niet toeristisch en je bent vlakbij Malaga en Granada. Ik ga er deze vakantie heen, heerlijk!

Dank jullie wel :slightly_smiling_face:
We willen trouwens naar het vaste land.

FUENGIROLA <3
Daar ben ik tot mijn 8e elke zomervakantie (soms ook erbuiten, in oktober bijvoorbeeld) geweest, en nu na tien jaar heb ik er pasgeleden weer 10 dagen doorgebracht. En het was echt weer zo fijn (: Wij zaten in Pyr (zowel vroeger als deze keer). Dus als je over die plek in het specifiek een vraag hebt kan je me noten bijv.

Ik zit al 3 maanden in l’Estartit aan de Costa Brava! Echt prachtig! Ook de moeite waard is l’Escala of Empuriabrava (in de buurt van Roses)

Hé, ik ben vorige week teruggekomen van 2 geweldige weken in l’Estartit. Zit je op een camping of hotel?

Meh, ik had ook naar l’Escala gewild, helaas zijn we daar niet meer aan toegekomen.

Ik ga over 19 dagen voor 3 maanden naar Barcelona!

Ben er nog nooit geweest maar heb gehoord dat het daar ook erg mooi is.

HI, here ik ben nieuw en mijn hobby is irritating.
Dus in de komende wintervakantie Ik ben van plan om naar spanje, ik wil gewoon beting over deze villa vakantievilla spanje | girona villa Is het ze best om het te he vertrekken atleast 1 maand of ik kies voor een aantal hotels 1 maand verblijf tijdens bezoek aan mijn spanje … Maar een ding dat ik wil zeggen is dat ik van houd villa’s, each mode as weet dat sommige villa’s in spanje wijzen dan kan naar mij …