vakantie(smoor)verliefd

heeeee,

ik ben echt smoor verliefd geworden op een jongen op vakantie in spanje,
een vriendin van hem kwam naast me zitten en ze zei dat hij verliefd was op mij. ik vond hem meteen al leuk :$.
maar het probleem is dat die vriendin mijn msn heeft maar hij niet en ik heb zijn nummer ook niet, alleen een foto van de groep met hem(L).
hij woont in België en verder heb ik geen contact meer. nu moet ik afwachten tot die vriendin van hem me op msn uitnodigt.
als ik zijn msn heb wat moet ik daarna doen :face_with_raised_eyebrow:

xxxxbedankt !

nog een bijzonder verhaal van de reis terug:
een half uur voor dat ik zelf vertrok zwaaide ik hem uit.
we zaten al heel lang in de auto het ging al een beetje schemeren en ik had zelfs gehuild dat ik hem nooit meer zou zien, ik had helemaal een zonnebril op zo dat niemand het zag. maar toen zag ik opeens een Belgische caravan achter een auto hobbelen. dus ik veegde mijn tranen weg. toen zag ik opeens zijn zusje en hij ook. hij ging helemaal los op zijn ipod en ik maar zwaaien, zijn ouders zagen mij en ze kende me wel van het uitzwaaien. dus zij het zeggen. toen gingen we nog 2 keer langs elkaar om te zwaaien. mijn hart ging tekeer. en ik kreeg een grote smile op mijn gezicht en hij ook, hij heeft een hele mooie witte ^^ ik geloofde het toen niet, jij wel ?? maar het is echt gebeurt, net als in een film. behalve dan de kus op de ruit…

bedankt !! isa :smiling_face_with_three_hearts:

dus wat moeten wij nou zeggen?
dit is het zoveelste topic over hetzelfde onderwerp…

wacht tot die vriendin je toevoegt en vraag zijn msn en ga met hem praten

Als je zijn msn heeft, met hem praten.
Als je haar msn hebt, kan je haar toch ook toevoegen? Dan kan je gelijk zijn msn vragen.

Tja, wachten tot die vriendin jou toevoegt.

Jeuj, je bent 12, je doet net alsof dit je ware is.

Trouwens:
Girlscene is het forum
Liefde & Boys is het subforum
vakantie(smoor)verliefd is een topic

You never know.

Ik bedoel maar dat heel veel meiden dit wel kennen, maar het jaar daarna weer een leuke jongen ontmoeten oid.

Sowieso, als je 12 bent is de afstand niet te doen tenminste, ik vind het niet normaal als een 12-jarige het hele land doorreist en ook nog België door. Verder dan wat msnen, smsen en webcammen zit er niet in denk ik.

Het hoeft toch ook niet haar ware liefde te zijn?
Ze is gewoon verliefd, en als je verliefd bent, wil je contact met diegene, dat boeit het niet of je nou 12 bent, of 16.
12-jarige, hoeven niet persé behandeld te worden als een kleuter.

iedereen reageert zo bot?
dat meisje wil ook even dr verhaal kwijt.
maar ik snap he-le-maal wat je bedoeld.
maar als die vriendin je toevoegd, vraag je gewoon meteen zijn msn…
en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt! (:

En dan denk je er niet aan of je durft het niet, dat kan ik niet beoordelen om zelf ervoor te zorgen dat je contactgegevens hebt?

Misschien durfde ze dat niet te vragen?

hooii,
heel erg bedankt, maar ik heb nog steeds niet die vriendin op msn.
straks heb ik hem niet. maar voor sommige mensen. hij was erg verlegen. maar hij zei wel dat hij me heel leuk,knap & lief vondt.
als ik contact heb met hem, vindt mijn moeder het goed dat ik hem opzoek met de trein. wel met mijn vader of moeder, hoor !
xxx