Vakantie op Terschelling

Heeeeyy,
Ik mag dit jaar alleen met een vriendin op vakantie in Nederland, nu leek het mij een leuk idee om naar Terschelling te gaan alleen ik liep tegen 1 probleem aan.
Welke camping?!?! Mijn moeder is vroeger naar camping Cnossen gewrest en heeft het daar erg naar haar zin gehad, maar als ik de reactie’s op internet lees verschillen de meningen daar wel over.
De Appelhof is geen optie voor mij, aangezien ik zelf 2 meisjes van 15 op de appelhof niet hlemaal een chill idee vind. Ik zou graag jullie mening willen weten over camping Cnossen of verhalen die jullie hebben gehoord, en wat anders eventueel een leuke camping zou zijn op Terschelling.

Oja, omdat ik niet naar Appelhof wil gaan, betekent het niet dat ik niet van chaos of een drankje hou :slightly_smiling_face:

Dit kun je beter hier vragen:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html

Dit ja.

Slotje?

Ik ben zelf een aantal jaar geleden naar camping Terpstra geweest en mijn broertje is daar 2 weken geleden nog geweest. Een (soort van) nette camping maar wel vol met jongeren. Een erg leuke camping en een aanrader!

Heb ik inderdaad ook gehoord! Alleen ik zou het liefst niet in een tent willen, en bij cnossen heb je nog stacaravans en een stuk tenten met jongeren. En je leest overal dat bij tersptra ook flink gedronken word, wat ik geen probleem vind, maar ik neem aan dat mijn ouders er iets anders over denken…

En anders ook nog wel het Vakantie 2014 topic. Slotje.