Vakantie Oostende, Belgie. Iemand tips?

Hee!
Ik had even een vraagje, want ik ga deze vakantie een weekje met 3 vriendinnen op vakantie naar Oostende in Belgie. Eentje is 15 (wordt dan over twee weken 16 haha) en de andere twee en ik zelf zijn wel 16. Omdat hier wel wat meiden uit Belgie zitten vroeg ik me af of een van jullie tips had om dingen te gaan doen, en vooral qua uitgaan. Het wordt niet echt een stap vakantie, maar een keer of twee opstap zou wel leuk zijn :slightly_smiling_face:

Ik kom er zelf al een jaar of 7, dus weet de weg, maar qua uitgaansgelegenheden heb ik echt geen idee.

Dus als iemand leuke dingen weet, please help me :slightly_smiling_face: Alvast bedankt! Xx

Moet in het algemene vakantie topic.

Aan de mods: het lijkt me beter als jullie ergens groot aankondigen dat dit soort topics niet mogen.

Ohh oke sorry, wist ik niet! :flushed:

Ik snap je probleem maar dat is een beetje lastig. We kunnen wel een tijdelijk sticky topic maken met ‘Maak geen topics aan met tips voor je vakantiebestemming’ maar uit ervaring denk ik dat de mensen die dit soort topics openen niet eens naar de sticky’s kijken… :s

Aan de TS: dit kan in het ‘Algemeen: ik ga naar … toe, tips?’ topic! Slotje.