vakantie of stedentrip?

Ik en mijn vriend willen graag samen op vakantie of een stedentrip maken…
Maar ik ben de afgelopen maanden al naar london, parijs en turkije geweest.
Dus graag iets anders dan dat. En niet zo duur zoals curacou ofzo haha.
Iemand ideeen?

x

ga naar het reisbureau of kijk op dreizen.nl ofz?
die organiseren ook vaak stedentrips enz.

Kroatië (:
Daar was ik afgelopen zomer heen met mijn vriend.
Gewoon met de auto, is anderhalve dag rijden ofzo.

ik was ook in kroatie deze zomer :grinning:.
wij waren in rovinj :stuck_out_tongue:

Je bedoelt ‘Mijn vriend en ik’.

Euh naar het reisbureau gaan om advies te vragen is een goed idee, daar kan je gewoon je do’s & dont’s opgeven en dan kunnen zij je helpen met zoeken.

kan je in kroatie een beetje leuk winkelen ?:slightly_smiling_face:
namelijk nog nooit geweest haha

ehm misschien als je in zagreb of pula bent maar gewoon van die kleine plaatsjes niet, kroatie bestaat meer uit van die kleine vissersdorpjes, vind ik persoonlijk erg mooi, maar je moet er maar net van houden denk ik.

Rome! :grinning:

rome is volgens mij erg duur om te winkelen haha.

euw… hmm, naja ik ben er nog nooit geweest, maar ik zie 'm altijd in van die stedentrip rijtjes staan :stuck_out_tongue:

rome lijkt me wel een hele mooie stad.
of milaan ofzo maar dat is nog duurder :stuck_out_tongue:

ja het lijkt me wel een hele mooie stad maar we willen ook wel winkelen enzo haha :slightly_smiling_face:

Of barcelona?

Venetie, lekker romantisch!
of een strandvakantie, ik weet niet wanneer jullie willen gaan anders zou je misschien ook nog op wintersport kunnen gaan (als je dat leuk vind tenminste)

portugal!

Praag of Polen! Je kunt vanaf Eindhoven supergoedkoop daarheen! (met wizzair) ben daar zelf naar beide plaatsen geweest, ook met mijn vriend! (had in Polen hier wat geboekt)

Ryan air is ook goedkoop vanaf Eindhoven

ja praag, niet al te ver, niet te duur, ben je nog niet geweest.

Ik blijf het zeggen: BERLIJN! Het is echt supergoedkoop! Eten en drinken is veel goedkoper dan in NL, er is een enorme alternatieve scene met heel veel tweedehands winkels met leuke vintage schoenen en vintage kleding enzo. Ook is er heel veel streetart (wat je allemaal kan zien met de gratis alternative city tour). Verder heeft het het grootste warenhuis in Europa (Kadewe). Er zijn uiteraard ongelofelijk veel clubs en bars in alle stijlen! En als je een beetje cultureel ingesteld bent is het natuurlijk ook nog een stad met een enorme geschiedenis en heel veel te gekke musea.