Vakantie naar Terpstra

Hoi!
Ik en 8 andere vriendinnen willen van de zomer naar Terpstra, alleen er is een probleem. Al mijn vriendinnen zijn 16 en 17. Ik ben als enige nog 15, het stomme is dat we 2 weken voor mijn 16de verjaardag gaan. Kan dit een probleem worden? Qua uiterlijk zou je niet denken dat ik jonger ben want ik zie er redelijk oud uit, op mijn 13 schatte ze mij al 16 dus hoe groot schatten jullie mijn kansen dat ik ook gewoon kan uitgaan enzo?

Sorry ik ben net nieuw op deze site en weet nog niet zo goed waar dit bij hoort :flushed:

Waar zou ik dit beter neer kunnen zetten?

Ik ben 3 jaar geleden ook naar Terpstra geweest, mijn vriendin was toen ook nog maar 15. Het was verder geen probleem, ze kreeg alleen een ander kleur bandje. Bij wyb (discotheek) kwam ze wel gewoon binnen, omdat zij het zelfde had als jij. (Over 1/2 weken 16) Maar dit is al 3 jaar geleden, weet niet hoe het nu is. Maar ik denk dat wanneer je het goed uitlegt, ze er geen probleem van maken.

Oh mooi, ik hoop dat het niet zo veel veranderd is. Hoe vonden jullie de camping? Waren er veel leuke mensen?

Ik vond het echt geweldig :") Maar dat kwam ook omdat wij leuke buren hadden. Het is een mooie, nette camping. (10x beter dan appelhof…)

Wij waren eerst van plan om naar appelhof te gaan, maar we hadden ook al gehoord dat dit niet zo’n goede camping was. Van mij mag het snel zomer worden! :slightly_smiling_face:

Veel plezierr

nee oke sorry, ik weet het ook niet

Haha geeft niet :slightly_smiling_face:

Ik ben er afgelopen zomer geweest. Je krijgt inderdaad een rood bandje als je nog geen 16 bent. (Als je 16/17 bent een gele en als je 18+ bent een groene). Ik weet wel dat 15-jarigen moeite moesten doen om binnen te komen(armband over rode bandje heen, etc.), maar dat drukt de pret niet hoor! Ik ben trouwens alleen maar in dat kleine dorpje bij de camping uitgeweest en niet in West-terschelling, waar zo’n grote discotheek is. Ik weet dus niet hoe het daar zit.
Het is wel lastig maar wel te doen. (als je bijvoorbeeld met boodschappen doen drank koopt kun jij niet bij de kassa staan want je moet allemaal je ID-kaart laten zien).

Oke en is er ook een mogelijkheid om dat bandje af te doen?

Nee want dan kom je de camping niet meer op;) En je kunt hem niet weer vast doen zeg maar.

Oke, kun je wel armbanden ofzo er over doen?

Even omhoog doen

Omhoog?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html

^Dat, of het algemene vakantietopic.