Vakantie naar lloret

Ik heb samen met 8 andere vrienden en vriendinnen een vakantie geboekt naar lloret. Ik heb er heel erg zin in. Maar ik vraag me af hoeveel geld ik daar nodig zal hebben. Ivm het eten drinken uitgaan en eigenlijk alles bij elkaar. De reis zelf heb ik al betaald. Ik ga 10 dagen maar wel met de bus dus ongeveer 8 dagen daar.

Ik ga trouwens met GOGO naar appartement blau. Het kost ongeveer 400 euro volgensmij ietsje minder.

Ik zou rond de 500 euro in ieder geval bij elkaar sparen. Waarom? Uitgaan is sowieso duur! Waarschijnlijk ga je niet zelf koken en vaker uit eten dan wat je normaal doet. Plus, misschien wil je eens een trip ergens heen maken? Dat is ook niet bepaald gratis. 500 euro klinkt veel maar op een 10 daagse vakantie kan het er zo doorheen gaan, denk er wel aan dat deze begroting wel ruim is geschat dus hoogstwaarschijnlijk ben je minder kwijt.

Ik weet niet of je veel uit gaat en of je hotel all inclusive is? Maar ik zou denk ik toch wel rond de 500/600 euro meenemen. Geld gaat zo snel op en vooral op vakantie. En op vakantie wil je vaak ook niet echt op je geld kijken.

Ik ga in een appartement dus je al het eten enzo zelf betalen

Ah oke, misschien kan je met je vriendinnen samen een pot geld samenstellen voor eten en drinken te kopen voor in het appartament?

Ja dat wilde we sowiso al doen, maar ja ik wist dus niet zo goed hoeveel geld ik moest sparen. Maar ik denk inderdaad rond de 500 euro. Ik weet het niet zo goed omdat ik nog nooit alleen met vrienden naar het buitenland ben geweest. Wel naar terschelling maar dat is natuurlijk een stuk goedkoper!

Ah ja, dan is het wel even gokken. Maar in loret is het geloof ik ook wel duur omdat het toch wel een toeristen/uitgaans plek is geloof ik ;p. Je kan ook aan je vrienden vragen hoeveel zij meenemen?

haha, daar heb ik deze zomer gebungeejumpt (lekker offtopic)

Het uitgaan zelf is opzich niet heel duur… Het is alleen soms gewoon 20 euro om binnen te komen en dat hakt er afentoe gewoon flink in…

Het eten kan je zo goedkoop maken als je wilt…(toen ik daar was aten we voornamelijk gehaktballetjes in satesaus, en knakworstjes op brood… lol… )

Sla gewoon goed veel drank in en drink vornamelijk VOOR dat je de kroeg in gaat…
scheelt ook een hele hoop :slightly_smiling_face:

Ik ga ook, en ben al een vermogen kwijt aan alleen het appartement :open_mouth: we zitten in een van de duurste, dus dat is opzich wel balen, maar het was de enige die we echt leuk vonden. ik neem denk ik rond de 600 euro mee. Dus ik moet hard gaan werken…

Welk appartement zit je dan?

via wat heb jij je reis geboekt ( zoek namelijk ook nog busreizen en ben beetje aan vergelijken ) ?

en hoeveel geld hangt echt van je zelf af je kent je zelf het beste.
wil je elke avond dronken gaan?
wil je eten bij het duurste van het duurste? ben je tevreden met een broodje hamburger of zit je liever elke dag in een restaurant

en inderdaad maak een pot voor het eten en drinken in je appartement zo weet je bijna zeker dat je daar later niet achteraf gezeur over krijgt ( dat de 1meer betaalt heeft dan de ander )

mn vriend had dit jaar 900 mee. naar salou ook 10 dagen, maar dat werden er 8 omdat je in totaal 2 dagen in de bus zit. maar anderen hadden ook 500 mee, gewoon los. en dat was te weinig. omdat je veel uitgaat enzo. dus die hadden nog moeten pinnen.

Ik ben naar Italië geweest, ook voor 10 dagen maar met busrit. Toen heb ik ongeveer 250 euro gespendeerd… Maar ontbijt en avondeten was wel inbegrepen.

Ik ben vorig jaar ook met vriendinnen naar lloret geweest ! :slightly_smiling_face:
Als je iemand bent die veel uit wil gaan en geen bier lust neem dan ingeval
maar veel geld mee want mix drankjes zijn in lloret best prijzig.
Ik had zelf 450 euro meegenomen voor 10 dagen en ik moet zeggen dat die 450
euro ook echt op is gegaan.
Naar welk app ga je ?

-

ik ben in 2009 geweest
mijn vriend in 2010

millenium party is wel leuk ja ^^
en er is nog een feest, weet niet hoe die heet, maar waren zoveel meisjes en zoveel jongens en dan 50 euro betalen en dan onbeperkt drinken wat je maar wilde.

Ik was met Gogo met de bus en was denk ik 800 á 900 euro kwijt? Ik ging 10 dagen… maar ik dronk niet zoveel daar (alcohol dan)

Mijn vriend ging 2 weken, met de auto, in een villa, met 10 jongens en die was denk ik … 1000 kwijt ofzo? (denk wel meer) maar hun smijten echt abnormaal met geld, haha!

Ik zou 500-600 euro meenemen. Ik kwam daar toch mee toe.
Maar een grote tip : pas op s’nachts! Er zijn véél verkrachtingen in llorret. Dus zorg ervoor dat je altijd terugkeert naar je hotel in gezelschap van veel meiden of enkele jongens.

Jij bent tenminste verstandig… ik had een vriendin die had maar 10 euro op zak toen we vertrokken!!
Ik zou een paar honderd meenemen… je kan er ook pinnen, kost verder niks extra’s, maar door veel gebruik van de automaten zijn er veel die het in de middag niet meer doen omdat er geen geld in zit. Niet teveel cash meenemen, bij ons op vakantie is er superveel gejat! Gelukkig niks van mijzelf maar wel van andere. Ik was vorig jaar met 14 dagen vakantie iets van 450 euro kwijt. Avondeten, souvenirs, uitstapjes en alcohol inbegrepen.

Ik ga via gogo naar appartement blau.
Vorig jaar ben ik ook naar salou gweeest heb ik 500 euro opgemaakt maar het was wel mee met de ouders van mijn vriendin. Dus daardoor heb ik ook 2 x uiteten betaald voor iedereen enzo…