vakantie met vriendjeeeee

hoihoi

Jullie zullen misschien wel denken, whuuuut is zij nu al aan het nadenken voor de zomervakantie? De zomervakantie is pas een maand of 2 achter de rug?! Oké klopt. hahaha. Beetje apart is het wel.

Maar ik mis de vakantie gewoon :frowning_face:

Ik wil in de zomervakantie met mijn vriend op vakantie. Het moet niet te duur zijn en een leuke zonnige vakantie bestemming zijn!

Hebben jullie ideeen? Of waar zijn jullie misschien met jullie vriendjes heen geweest?

:dancing_women:

De zomervakantie is pas 1 maand achter de rug, en vriendje kan ook met 1 (of 2 ja) e’s.

En kijk gewoon wat je zelf graag zou doen?

Turkije!

Ligt eraan wat voor vakantie je wilt.

Mijn vriend en ik gaan altijd naar een camping. Afgelopen jaar in Frankrijk tegen de Alpen aan. Volgend jaar willen we rondreizen door Polen of Denemarken. Zijn geen hele dure vakanties op zich, de benzine kost nog het meest.

wáárom zou ik hier op reageren :pensive:

thanks voor de wel serieuze reacties!

Hoef je ook niet hoor :slightly_smiling_face: Maar je doet het toch

wow gaaaf! Is een keer wat anders, dat rondreizen door Polen of Denemarken.

Ja, ons werd vooral Polen aangeraden omdat het een vrij goedkoop en mooi land is. We hebben dit jaar wel een vouwwagen gekocht dus dat maakt het wel allemaal wat makkelijker. En het is nog wel te rijden met de auto.

tsjechie is heel goedkoop, vooral het boodschappen doen en alles daar. maar het is wel ver weg :slightly_smiling_face:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat vraagt ze ook niet?

2 zielen, 1 gedachte.
Dat kwam ook echt gelijk in mij op toen ik het las haha

Ik ben naar Argelès sur mer geweest met mn vriend.
Ik ben die hele vakantie 250 euro kwijtgeraakt (incl reis, verblijf en eten dus).
Via GoFun een busreis besteld voor 100 euro de man ofzo en de rest dus aan eten en activiteiten.
^het ligt trouwens in Zuid Frankrijk

ik was naar Griekenland, maar dat was wel duur, alles in totaal (dus ook dingen die ik daar gekocht heb, mqaar was niet veel en activiteiten) was ruim 1000 de man