Vakantie met vriendje <3

Weet iemand waar je als 17-jarige (mijn vriend en ik zijn volgend jaar allebei 17) een vakantie kan boeken? Het liefst gewoon in Nederland in bijvoorbeeld een huisje. Bij Landalparken moet je 18 zijn, en zo geldt dit ook voor bijvoorbeeld Centerparks. Iemand ervaring met het boeken als 17-jarige? :flushed:

Bij de zee misschien? Bijvoorbeeld Renesse, daar komen veel jongeren.

Bij de zee hoeft niet persee, ik zal eens even kijken (: Het liefst willen we gewoon rustig samen zijn in bijvoorbeeld een huisje, maar het probleem is het boeken, daarvoor moet je volwassen zijn, of er moet een volwassenen mee. :c

en bij minder bekende dingen zoals roompot of een bungalow via camping?
Eventueel iemand die caravan te huur heeft ofzo?

Je zou ook kunnen kiezen voor een goedkoop hotelletje. Er zijn hotels waar je 18 moet zijn om te kunnen boeken maar er zijn ook hotels waarbij dit niet hoeft, dat zou je even na kunnen vragen. Het zou sowieso kunnen dat je dat onder de 18 wel kan wanneer je van te voren alles betaald… Kan je ook navragen.

Als je echt een huisje wilt kan je is kijken op bungalowspecials.nl daar kan je kijken welke bungalows er aan jullie eisen voldoen (hoef je niet allemaal losse sites af) en dan zou ik gewoon even bellen of het mogelijk is te boeken onder de 18.