Vakantie met Vriendinnen.

Hallo allemaal,
Ik en een paar vriendinnen zouden graag met z’n alle op vakantie willen gaan (:
We zijn allemaal 15 tegen die tijd…

Texel, en Terschelling mogen niet van onze ouders, vanwege de drank etc.

We zouden graag een camping willen waar veel jeugd komt, waar ze wel wat organiseren op de camping, en het liefst ook met een discotheek ofzo.

xx

Dus nu zoek je een camping? Zou je niet gewoon met je vriendinnen gaan kiezen welke provincie je leuk vindt en dan gaan kijken of er campings zijn met de dingen die jullie er bij willen.

ik denk dat je overal drank hebt…

Wij gaan naar Zeeland. In burg. Haamstede / vlakbij Renesse op een jeugdcamping. Zal vast ook wel niet mogen van jullie ouders, aangezien de foto’s al niet zoveel goeds zeggen xd.

drank is er overal.
maarja idunno

Ik ben een paar jaar geleden naar Texel geweest, maar dan gewoon naar centerparcs of landal greenpark ofzo in een huisje! Was echt heel leuk en we hadden onze fietsen mee zodat we naar een groter dorp konden fietsen om uit te gaan als we wilden. Misschien vinden je ouders dat een beter idee dat je aangeeft dat je wel eens uit wil, maar dat je genoeg andere dingen kunt doen zoals wadlopenxd (hadden wij gedaan was echt grappig).

Haha, Dankjulliee.

het is meer dat van texel enzo het “bekend” is dat er drank is… En mijn ouders vertrouwens mij niet helemaal daarmee, dus willen ze dat niet…
Renesse kennen ze niet :wink: Maar dat leek ons ook wel leuk!

Ik hoorde ook van een paar mensen over een roompot park in zeeland ofzo? Heeft iemand daar ervaring mee?