Vakantie met vriendinnen.

Hoi lieve Girlscenemeisjes!

Ons hockeyteam wil gezellig met z’n allen een weekje naar Zeeland! Van ons hockeyteam zijn er uiteindelijk maar 6 over :cold_sweat: maar dat mag de pret niet drukken. Wat nu het probleem is, is dat we allemaal 15 zijn en we komen dus nergens op zonder ouders…dus weet iemand een camping vlakbij de zee in Zeeland waar we op een jongerencamping kunnen?

Liefs :kissing:

haha ik wou zeggen camping duin & strand maar dan zit je met hetzelfde probleem als mij. Wij hebben ook 1meisje die geen 16 is en dan kom je echt niet op de camping. Wijzelf gaan naar terschelling, ook bij het strand, ook op een jongeren camping alleen ook voor 15 jarigen ^^. maargoed dat is geen antwoord op je vraag, upje voor jou dus.

Ja, wij wouden ook met 5 vriendinnen gaan kamperen, maar dat mag dus op vet veel campings niet >.<

Pfff, ik heb zelf vorig jaar op camping kievit gezeten vlakbij Oostkapelle. Maar dit is een mini-camping en totaal geen jongerencamping eigenlijk, maar ze deden er niet moeilijk over dat we minderjarig waren. Het is redelijk dichtbij Oostkapelle & zee kwartiertje fietsen, het is daarom wel handig als je allemaal een fiets meeneemt. Weet niet of dat kan bij jullie? Misschien kun je ook eens kijken op Camping de Pekelinge (ik zou even googelen) dat was daar vlakbij en ik dacht dat dat ook een jongerencamping was. Maar weet niet zeker! Succes (:

Ohja! Renesse is btw echt een beetje de uitgaansplek in Zeeland voor jongeren en daar hebben ze ook jongerencampings! Daar kan je miss wel wat vinden?

buiten de jongerencampings kijken bij renesse, gewonere campings doen er misschien niet zo moeilijk over
wij hebben een huisje voor met zn 7en dus dat is nog handiger maar dat is van iemand dr oma dus misschien ken je ook wel iemand die daar een vakantiehuisje of iets dergelijks heeft?

Ik denk dat je dan nu te laat bent, eigenlijk.

Ik denk niet dat het ergens gaat of een van jullie ouders moet mee om te zeggen dat jullie toestemming hebben?