Vakantie met vriendinnen?

Hey Girls,

Ik heb een vraagje;

Ik wil graag samen met 8 andere vriendinnen op vakantie gaan dit jaar. We zitten nu in het examenjaar en willen dus echt een super leuke vakantie met z’n alle! De ene helft is 16 en de andere 17 jaar. afgelopen jaar zijn we met 6 van de 8 naar Terschelling geweest, dit was echt super leuk en gezellig! Wij houden van feesten en zijn niet allemaal even normaal. Lekker zon en als het kan niet al te duur. Nu vroegen we ons af of we beter met een reisorganisatie konden gaan of gewoon een appartement/villa huren. Het voordeel van een organisatie is dat alles al geregeld is je bij de gaafste clubs en discotheken komt. Maar aangezien we met een vrij grote groep zijn is het misschien handiger om op ons zelf te gaan.

De uiteindelijke vraag is dus:

Moeten wij met een groep van 8 meiden met een reisorganisatie mee gaan of zelf een villa/appartement huren?
En eventuele tips ivm steden/plaatsen zijn altijd welkom!

Je kunt bij veel organisaties ook met groepen boeken zoals bij Gogo!

Ik zou zelf even gaan zoeken op internet.

Je kan bij verschillende reisorganisaties een offerte aanvragen en bij een villa zelf de prijs uitrekenen incl. vervoer en activiteiten enzo. Je hebt ook jongerenreizen waar je aan mee kunt doen met een groep.

ja klopt, je kan ook met groepen
Maar omdat jongerenorganisaties meestal wel duurder zijn is het misschien beetje geldverspilling omdat we toch al met een vrij grote groep zijn.

Toen ik 17 was ben ik samen met vriendinnetjes naar El Arenal op Mallorca geweest. We hebben toen zelf een appartement gehuurd en vliegtickets geboekt en waren een stuk goedkoper uit! Wij hebben ons appartement in die tijd bij Mallorca Online een appartement geboekt(super schoon, netjets etc.) dus misschien is dat ook wat voor jullie?