Hallo meiden,
Ik zit met een probleempje. Aan het einde van de komende zomervakantie ga ik met drie personen 10 dagen op vakantie naar Spanje. Hartstikke leuk! De drie personen zijn mijn vriendje, mijn vriendin die ik al heel mijn leven ken en een vriend van ons allemaal.
Aangezien mijn vriendje en ik nooit bij elkaar mogen slapen door onze overbezorgde ouders willen wij deze vakantie natuurlijk bij elkaar slapen! (logisch toch?) Maar de vriendin die ik al heel m’n leven ken wilt liever niet bij die andere jongen op de kamer (vind ze apart want het is niet haar vriendje ofzo…) en ook niet alleen. Kortom alleen met mij. Maar persoonlijk zit ik hier niet op te wachten. Ik wil gewoon bij m’n vriend slapen, met z’n tweeën en niet met nog iemand.
Hoe kan ik haar er nou van overtuigen dat alleen slapen niet erg is? Ik heb haar al geprobeerd duidelijk te maken dat mijn vriend en ik dit graag willen maar het kwartje valt niet. Dit is het enige ‘probleem’ waar we tegenaan lopen. Hopelijk is er iemand die me kan helpen?
Liefs