Vakantie met vrienden > Tips?

He!

Ik reageerde net even in het ‘waarom vinden jongens mij nooit leuk’ onderwerp. En toen bedacht ik me ineens dat ik het hier misschien ook wel kan vragen.

Het zit namelijk zo. Komende zomer ga ik een week op vakantie met mijn vriendengroep + aanhang. En daar zit het 'm in, iedereen in mijn vriendengroep heeft een vaste relatie, op een jongen na (en dat is echt niet mijn type, haha) Ik zie er eigenlijk best wel tegen op, ik weet wel dat zie niet de hele tijd klef gaan doen, maar toch… Ik ben bang dat ik dan ga merken hoe erg ik het mis om een vriendje te hebben. Verder gaan we natuurlijk wel heel hard feesten en uit enzo, maarja den ben ik alsnog de enigste die mag flirten enzo…

Kan iemand advies geven, over hoe ik hier het beste mee om kan gaan? (Dat is misschien wel raar, maar ik weet het gewoon echt niet… )

Haha, mocht het nog niet duidelijk zijn, ik heb dus GEEN vriendje (helaasch)

Dat is toch juist relaxt? die meisjes/ jongens moeten een week hun vriend/vriendin missen en jij hebt de jongens voor het uitkiezen bij wijze van :grinning: En een beetje flirten mag wel als je een relatie hebt, zolang het daarbij blijft.

gewoon lekker los gaan, jij bent de enige die dat kan, geniet ervan. je bent maar een keer jong. lekker de beest uithangen. zij zullen dat met hun ‘lovers’ ook wel doen. en misschien kom je een hele leuke vakantieliefde tegen. + als het zulke goeie vriendinnen zijn leg dit ze dan voor dat moet dan toch gewoon kunnen.

^Die zijn dus allemaal mee…

nja, ik vind niet dat zij daarover moeten klagen. ik ga met 5 andere meiden naar blanes, waarvan 3 single en 3 meisjes met een vriend waaronder ik. Moeten ze zelf weten, als ze maar geen jongen in ons appartement nemen!

daarom hebben wij besloten dat onze aanhangrekken niet mee mogen…
Maar misschien kan je lekker los gaan tijdens het feesten en de rest van de dag lekker boekjes lezen ofzo?

Je bedoeld dus dat die single dames géén jongens mee mogen? Nou, in jouw geval wel begrijpelijk al vind ik 't wel apart - zo’n vakantie gáát om jongens, zoenen en -plat gezegd- neuken. Dus waarom niet? Omdat jullie het niet meer mogen?

Vooral in 't geval van TS vind ik dat ze zéker wel jongens mee mag brengen als ze dat wil, lekker moet gaan flirten en anderzijds ook leuke meiden dingen moet gaan doen, chillen op 't strand. 't Moet heus lukken om soms wat dingen te doen met alle meiden, soms met heel de groep, en af en toe een stelletje wat alleen gaat doen oid.
Maar als jij een jongen wil meebrengen 'n avondje; DOEN. Lekker genieten dat je nog single bent! :slight_smile:

Je kent die vriendjes ook wel toch? Dus da’s ook leuk, gewoon, gezellig. Je wéét of sommige stelletjes écht klef zijn waarbij je je een vijfde wiel a/d wagen voelt etc. en dat kun je dan ook van te voren even zeggen.
& Die single jongen hoef je toch niet leuk te vinden; jullie kunnen wel samen uit en dan op jacht naar 'n ander of zo, haha, gewoon, gezelligggg!

En vooral: ENJOY. Juistzónder vriendje hebb je plezier op zo’n vakantie lijkt me, met vriendje snap IK niet wat je op zo’n party-locatie doet (al scheelt 't dat 'ie dan bij hen mee is…)

haha, omdat we geen zin hebben in een vreemde man in bed ( we slapen in tweepersoonsbedden). ze moeten maar daarheen gaan xd

Het lijkt me wel gezellig! Ik denk niet dat de stelletjes - al helemaal niet in een groep - de hele dag klef tegen elkaar doen.

Tja, wij kennen die mensen natuurlijk niet persoonlijk dus ik heb ook geen idee hoe ze in het dagelijks leven al tegen elkaar doen. Ik denk dat het wel gezellig zal zijn. Misschien kun je van te voren even duidelijk tegen hen zeggen dat je het niet erg vind dat sommige mensen zich af en toe met z’n tweeën afzonderen, maar of ze er wel rekening mee willen houden dat jij er ook nog bij bent (-; NIet dat iedereen opeens naar hun kamer is en jij daar zit met die gast!

Weetje het kan ook heel goed uitpakken
Jullie zijn sowieso met een groep en dan leer je makkelijker nieuwe mensen kennen.
misschien leer jij na een paar dagen ook wel een keileuke jongen kennen en dan kan hij de hele tijd met jullie mee gaan! :slightly_smiling_face:
Misschien heb je er dan niet zo heel veel meer aan als je thuis bent, maar je hebt dan wel een leuke vakantie!
En het zou minder awkward zijn, omdat je vriendinnen hun vriend ook bij hebben.
Want stel je was alleen met vriendinnen en hun vriendjes zitten thuis, en jij ontmoet een superleuke jongen en hij wil de hele tijd overdag met je naar het strand etc. , dan zou het wel dom zijn als hij er als enige bij hing en je vriendinnen moesten zich toch gedragen .
Nu kan hij makkelijker opgenomen worden in jullie groepje =)

En mocht het niet lukken om iemand ‘langer dan een avond te hebben’ dan ja, zou ik gewoon zeggen: FEESTEN!
jij bent de enige die het kan en niemand echt verantwoording af hoeft te leggen voor je daden
En je bent toch met vriendinnen?
Ik denk echt niet dat zij er de hele tijd met hun vriend vandoor gaan, ze zullen jou echt niet laten vallen
Misschien moet je er met je beste vriendin (van dat groepje dan) even over praten en dan geef je aan dat je er wel een beetje mee zit, maar dat het niet erg is dat hun aanhang mee gaat op vakantie en dan zeg je gewoon eerlijk dat je bang bent dat je er straks een beetje alleen voor staat. En met die wetenschap, zullen ze zeker niet dingen zonder jou gaan doen!

En misschien gaan jullie ook wel gescheiden uit ofzo, dat de jongens eens jongensavond hebben en de meiden meidenavond
Dat kan je altijd nog voorstellen :slightly_smiling_face:!

En je hoeft echt niet met die ene andere single jongen te gaan, alleen maar omdat hij de enige ‘overgeblevenen’ samen met jou is. Mocht hij dat wel denken, dan zeg je dat gewoon tegen hem!

Succes ermee!

Ah, thanks!

Ik weet ook wel dat het gezellig gaat zijn, maar ik wil me idd niet het 5e wiel aan de wagen gaan voelen (: